Ga naar inhoud

Uitwisseling smartcard Ziggo CAID 0604 (Oost/@Home) en 0602 (West/Casema)?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb Google geraadpleegd maar nog geen duidelijk antwoord op mijn vraag weten te vinden.

In regio Oost ben ik in bezit van een fysieke Ziggo kaart met diverse betaalkanalen. Nu weet ik dat deze kaart niet in regio West te gebruiken is omdat deze een verschillende headend gebruiken.

Door Google ben ik te weten gekomen dat nu beide regio's nu dezelfde oranje kaart gebruiken en, als de informatie die ik heb gevonden klopt, schijnt het dat de CAID pas wordt gekozen zodra de ongebruikte kaart in de ontvanger wordt gedaan. Hierna is de kaart regio gebonden. Dit is niet te veranderen tenzij er telefonisch contact wordt opgenomen met de helpdesk.

De vraag is simpel: Is het mogelijk mijn West kaart op de een of andere manier in Oost te gebruiken? Alle topics die ik vind doen me vermoeden dat dit onmogelijk is, maar sommige mogelijkheden heb ik nog niet volledig uitgesloten.

Wat als ik een ongebruikte kaart in West in de ontvanger stop, en zodra de CAID is gekozen via internet deze kaart aanmeld bij mijn account (als 1 van de 3 extra kaarten die zijn toegestaan). Zijn de betaalkanalen van regio Oost dan ook op de nieuwe kaart in West te ontvangen?

En ik neem aan dat het niet mogelijk is om de Oost kaart te sharen en de CAID aan te passen?

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen