Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

In een ander topic is mij duidelijk geworden dat Win 7 en apple met Itunes niet helemaal werkt zoals het hoort.

Kan ik op dropbox registreren met een ID/password van de laptop en dan de app op de Iphone en de IPad

registreren met dezelfde ID/password? Dus 3 maal hetzelfde ID/password op 3 verschillende toestellen.

Het idee is dat ik dan niet moet delen en van alle toestellen kan inloggen.

Gelijktijdig aanloggen gebeurd nagenoeg nooit mocht dit een probleem zijn.

Er zijn maar 2 gebruikers ttz. mijn echtgenote en ik en zullen dit pakweg eens per week of nog minder gebruiken.

grts

Dreambox 8000 Openpli 7.3  HDD 1,5 TB west. dig

VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB

diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor

Geplaatst:

Ja dat kan. Je kunt zelfs per device aangeven welke mappen gesynchroniseerd mogen worden Verder kun je ook mappen delen met een ander account als je wilt.

Ik heb het op al mijn devices geinstalleerd. Pc, Laptop, Server, iPhone, iPad Pc op werk. Op mijn werkpc heb ik maar 1 map gesynchroniseerd. Verder een aantal mappen met vrienden/collega's die een eigen dropbox account hebben. Het gebruik is supersimpel

Daarbij kun je ook altijd vanaf een vreemde computer bij je bestanden als je inlogt bij dropbox.com

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

Bedankt . In een andere topic vermeld je ook Skydrive.Deze heeft 5 gieg en dropbox 2 gieg.

Is het gebruik van dropbox logischer/simpeler dan skydrive of is dit een kwestie van persoonlijke voorkeur.

Ik denk wel dat 2 gieg ruimschoots voldoende is voor 2 mensen op leeftijd. Wij hoeven geen toeters en bellen. Basis gebruik is voldoende.

grts

Geplaatst:

dropbox is wat universeler. Trouwens je kunt door "opdrachten uit te voeren" je dropbox langzamerhand groter maken tot 16 GB of je kunt meer ruimte bijkopen als het persee moet

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst: (aangepast)

Dropbox werkt nu op ipad en iphone maar op de Iphone is er nog iets dat niet helemaal juist is denk ik.

Op het tweede icoontje onderaan ,de bergjes, staat nog een rood cirkeltje met 11 erin.Dit staat aan de linkerkant. Tijdens het syncen stond er rechts 300 en deze telde af tot nul tijdens het binnenhalen en was dan verdwenen. De 11 blijft staan. Wat is hiervan de bedoeling/fout ?

De ipad is synchroon met de phone en daar staat links geen cirkeltje.

grts

aangepast door pirrewit

Geplaatst:

Dat getal in het rood bij de bergjes houdt in dat er nog een aantal foto's geüpload moeten worden. Die komen in het mapje camera uploads. (beetje vergelijkbaar met photostream)

Geplaatst: (aangepast)

Dat had ik gedacht. Links uploaden en rechts downloaden.

In de map camera uploads van de Iphone steken nu 23 foto's waarvan er ook 23 automatisch zijn geupload.Dit is gebeurd bij het installeren van dropbox op de phone. Dropbox en Iphone zijn nu synchroon.

Enkel is dropbox van mening dat er nog ergens 10 foto's zijn die niet zijn geupload. Wat dus niet zo is.

Ik zou dus nu dat cirkeltje willen wegkrijgen maar hoe?

grts

aangepast door pirrewit

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen