Gerrit Vermeulen Geplaatst: 17 januari 2013 Geplaatst: 17 januari 2013 Oled display van mijn 7020hd is los komen te zitten. Heeft iemand het front er wel eens afgehaald. Aan de zij bovenkant heb ik de lipje op getild. Nu kan ik hem voorzichtig naar voren trekken, echter het lijkt of hij blijft hangen achter de camknoppen.... Dreambox 7020 & 600
satfanatic Geplaatst: 17 januari 2013 Geplaatst: 17 januari 2013 Bijgaand 'n handleiding (in 't Duits) hoe Oleddisplay van de 7020HD te replacen. Misschien heb je daar iets aan !? Einbauanleitung_RGB_Display_Kit_DM7020HD.pdf vr.gr. Satfanatic, 2x DM 500HD 1.6, 1x DM 7020HD OE 2.0,
Gerrit Vermeulen Geplaatst: 17 januari 2013 Auteur Geplaatst: 17 januari 2013 Bijgaand 'n handleiding (in 't Duits) hoe Oleddisplay van de 7020HD te replacen. Misschien heb je daar iets aan !? Dank je wel! Ik was er al uit, en moet zeggen dat ik het op een andere manier heb gedaan dan in deze beschrijving staat. Door het front voorzichtig gewoon naar voren te trekken kwam hij onder ook los. Helaas zijn de plastic busjes op het front waar het oledscherm op vastgeschroeft zit afgebroken. Ik heb geen idee hoe dit kan, waarschijnlij door het vele gebruik van de standby knop welke op hetzelfde printplaatje zit. Ik heb bij de leverancier gevraagd of er een nieuw front te leveren is. Heb de box nu maar even in elkaar gezet zonder het print plaatje. Helaas werkt de afstandbediening dan niet meer omdat het infraoordledje ook op het printje zit. Maar ik kan hem nog wel bedienen met een app via de iPhone. Heeft er iemand ervaring met nieuwe onderdelen bestellen voor een dm? Dreambox 7020 & 600
Gerrit Vermeulen Geplaatst: 7 februari 2013 Auteur Geplaatst: 7 februari 2013 (aangepast) Het front van een 7020hd was nergens te bestellen, ook bij dream multimedia in Duitsland niet. Dream Multimedia raden mij aan om via RMA de box op te sturen naar Duitsland. Vorige week donderdagavond heb ik hem opgestuurd via Post NL. Afgelopen dinsdagmiddag werd de gerepareerde dreambox weer netjes door UPS bij mij thuis afgeleverd. Een super service van Dream Multimedia. Het front was netjes vervangen onder garantie, de doorlooptijd was zeer kort en ik kreeg ook nog een leuke dream usb stick meegestuurd. Perfecte service! 7 februari 2013 aangepast door Gerrit Vermeulen Dreambox 7020 & 600
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen