forrest Geplaatst: 18 januari 2013 Geplaatst: 18 januari 2013 (aangepast) hallo forum. mischien heeft iemand ook die mail ontvangen van canaldigital. kreeg gisteren een mail van canaldigital. dat ik als ik mij deed aanmelden een maand de hbo zenders gratis mocht bekijken als nieuwjaars cadau. word na die maand automatisch stopgezet. was een link bij om je aan te melden, heb ik aangeklikt mij aangemeld en toen zat ik vast niets meer wat er met hbo zenders te doen had. mischien heb ik wat fout gedaan of vergeten te doen. iemand die ook zo,n mail heeft gehad. dank u. 18 januari 2013 aangepast door Gerard 76 onderwerptitel aangepast
muppet Geplaatst: 18 januari 2013 Geplaatst: 18 januari 2013 Even zoeken op het forum vanmiddag is er iemand geweest die ook die mail heeft gehad vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird Vu+ solo - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor
muppet Geplaatst: 18 januari 2013 Geplaatst: 18 januari 2013 Die bedoel ik ja vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird Vu+ solo - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen