wortellica Geplaatst: 18 januari 2013 Geplaatst: 18 januari 2013 (aangepast) Vraagje is het mogelijk om mijn fritzbox in de meterkast rechtstreeks op het IS/RA punt aan te sluiten? Ik heb daar zo een ouderwetse lasdop zitten, waar een kabel naar de woonkamer gaat, waar nu de fritzbox op aangesloten zit. Ik wil dit graag veranderen en de fritzbox in de meterkast plaatsen maar wou weten of dit een beetje makkenlijk te doen is, of word het afgeraden om dit zelf te doen mvg Erwin. 18 januari 2013 aangepast door wortellica
theparasol Geplaatst: 20 januari 2013 Geplaatst: 20 januari 2013 http://www.adslforum.nl/topic.asp?TOPIC_ID=12483 Wel oud maar daar moet je het maar mee doen of zelf ff verder googlen. Ik denk dat niemand zin heeft om dingen opnieuw te lopen uitkauwen die al overal op het web uitgekauwd staan!
wortellica Geplaatst: 20 januari 2013 Auteur Geplaatst: 20 januari 2013 ik dank u, had al gezocht maar kon niet vinden wat ik wou?
iemand Geplaatst: 22 januari 2013 Geplaatst: 22 januari 2013 (aangepast) Plaats eens wat foto's dan kijken we mee. En welk type modem heb je? en nog een praktische site naast alle info die je op xs4all kunt vinden.... http://www.robkalmeijer.nl/techniek/telecom/fritzbox/index.html 22 januari 2013 aangepast door iemand gr. Erik
wortellica Geplaatst: 22 januari 2013 Auteur Geplaatst: 22 januari 2013 Ik heb een fb7360, en die wil ik aansluiten op de ouderwetse lasdop. De enige vraag die ik eigenlijk heb, is dit zelf een beetje te doen? Of is het verstandiger om het aan een monteur over te laten.
satencom Geplaatst: 22 januari 2013 Geplaatst: 22 januari 2013 Je knipt de telefoon kabel door in de meter kast die naar de kamer gaat, en daar zet je 2 x een verdeeldoos op, dat moet toch te toen zijn. Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
wortellica Geplaatst: 22 januari 2013 Auteur Geplaatst: 22 januari 2013 Je knipt de telefoon kabel door in de meter kast die naar de kamer gaat, en daar zet je 2 x een verdeeldoos op, dat moet toch te toen zijn. Kijk hier moet ik uitkomen , dat moet lukken ga binnenkort een poging doen moet ook nog een stopcontact maken in de kast zag ik.
Cobus R Geplaatst: 9 maart 2013 Geplaatst: 9 maart 2013 En ? De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
wortellica Geplaatst: 9 maart 2013 Auteur Geplaatst: 9 maart 2013 nog niets mee gedaan eerlijk gezegd
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen