Ga naar inhoud

nieuwe afstandsbediening van xtrend et 6500 werkt niet

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo forum. ik heb een vraag. kan iemand mij hiermee helpen. heb vandaag de nieuwe afstandsbediening van de xtrend 5000 en 6000 serie gekregen maar hij doet het niet. waar ik hem besteld heb die zeiden dat hij werkte maar dus niet. zijn ook geen papiertjes bij. kan iemand mij vertellen wat te doen. dank u wel.

Geplaatst:

Terug sturen.

It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle...

ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..

Geplaatst:

heb je al gekeken met een digitale camera of mobieltje of de ab het wel doet dus op foto zetten dan op je camera kijken of je het oogje ziet branden.

dan weet je in ieder geval zeker dat het de ab is.

De Groeten Van Cobus R
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC)  / MaXytec Multibox (Fallback)
Ziggo kabel (FTA)

Geplaatst:

Das helemaal geen onzin.

Nieuw artikel besteld die werkt niet, direct terugsturen op kosten van de leverancier.

Het enige wat je kan doen is een camera of mobieltje voor de AB houden en kijken of de LED werkt.

Werkt de LED niet, dan is de AB defect of de batterijen zitten er niet goed in.

Werkt de LED wel, dan heb je een AB die niet geschikt is voor je decoder.

PS @Cobus R was me net voor.

Grts.

Geplaatst:

hallo cobus r mobieltje. ik heb gedaan wat jullie schreven. het led brand wel dus is ok. ik denk dat ik een code moet ingeven maar ik heb ze niet. ook niet megekregen met de ab. mischien dat op het forum iemand vertrouwd is hiermee. zoek wel overal maar vind niets. ik heb telefonisch contact gehad met dealer en zou het doen, dus?? maar bij aflevering dus niet. bedankt

• Moderator
Geplaatst:

heb vandaag de nieuwe afstandsbediening van de xtrend 5000 en 6000 serie gekregen maar hij doet het niet.

Waarom zou je voor je Xtrend afstandsbediening een code moeten ingeven.

Of is het geen X-Trend afstandsbediening?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

het is de afstandsbediening van de xtrend 5000-6000 serie ik heb de xtrend et 6500 en wat betreft de code ja ik denk zo ben ook geen expert. omdat je wel hoort dat je met een andere ab codes moet invoeren. zodoende.

• Moderator
Geplaatst:

Volgens je leverancier zou hij zo moeten werken.

Waar een zender is, is er ook een ontvanger.

Werkt een andere afstandsbediening wel op je ontvanger?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

hallo ceesv bedankt voor u reactie op mijn vraag. ik heb een panasonic tv hd en die ab doet het ook maar wel gedeeltelijk zenders zoeken ok maar teletx of op en neer zoiets niet.

Geplaatst:

dank je wel gratje65. heb ik ook al gebrobeert lukt dus niet. ik hou het voor gezien en stuur het ding retour, wel erg als je zo voor de gek gehouden word want hun zijn het toch nooit schuld. en nu maar kijken dat je de pieken terug krijgt. in iedergegeval bedankt.

Geplaatst:

Dat zei ik toch.. ;)

Heel simpel, als iets niet werkt zo als het zou moeten werken dan meteen klagen en bij online aankoop z.sp.m retour sturen.

Let op de regeltjes hiervoor bij de desbetreffende toko.

Over het algemeen kun je binnen een bepaalde tijd retourneren zonder opgaaf van reden en krijg je je geld terug.

Ron.

It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle...

ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..

Geplaatst:

Het verhaal van de leverancier klopt niet!!!

Even gezocht via Google:

Er zijn twee uitvoeringen leverbaar die werken op de ET5000/6000, bij meerdere leveranciers met de omschrijving: Afstandsbediening Xtrend ET-5000 / ET-6000 series

Zoals je ziet lijkt de originele afstandsbediening van de ET6500 helemaal niet op de andere twee plaatjes.

Dus is er helemaal geen afstandsbediening voor de ET6000/6500 series.

Grts.

post-39238-0-41629800-1358679820_thumb.jpg

post-39238-0-08942400-1358679831_thumb.jpg

post-39238-0-32833800-1358679843_thumb.jpg

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...