Ga naar inhoud

nieuwe afstandsbediening van xtrend et 6500 werkt niet

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo ronsworld mobieltje. bedankt voor de reactie op mijn vraag. ja mobieltje de linker ab heb ik gekregen. en de rechter is de originele die ik had. maar het mooie is dat als ik die terug stuur en bij hun functioneert dat ding sturen ze mij die ab weer terug en de kosten zijn dan voor mij. zo heb ik het net gelezen op hun site, wat betreft retouren. dus stuur ik een mail dat ze mij maar eens moeten uitleggen hoe die ab werkt. nogmaals bedankt.

Geplaatst:

Die eerste afbeelding aan de linkerkant is toch echt de ab van de ET9200 die heb ik namelijk zelf en ik deel de gedachte van mobieltje dat hij niet zal werken op een ET6000. Ook bij de ET4000 zit weer een heel ander model.

Geplaatst:

ps zet de tv eens helemaal uit en probeer dan nog eens te zappen met je ab want het kan ook zijn dat de tv stoort op je oog van de ontvanger (upc heeft daar speciale folie voor)

De Groeten Van Cobus R
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC)  / MaXytec Multibox (Fallback)
Ziggo kabel (FTA)

Geplaatst:

Bij online verkoop heb je tenminste 1 week "afkoelings recht" dan kun je het zo terugsturen en krijg je je geld terug, maar eens goed lezen.

It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle...

ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..

Geplaatst:

hallo. ja dan hebben ze mij de verkeerde gestuurt. ik brobeer dat nog eens wat cobusR me voorstelde. en anders zal ik de ab toch retour sturen. want ik kan me niet voorstellen dat hij het doet daar op een et 6500.

Geplaatst:

hallo forum. wat betreft de ab van xtrend. heb ik contact gehad met de dealer via mail. of de baterijen zijn niet goed erin of ik heb een cloon gekocht. beide klopt niet dus wachten maar af wat hij nu zegt. ik heb inmiddels bij andre dealer besteld en geleverd die werkt prima. is ook zo een als op de bijlage van mobieltje die rechts staat maar met vernikkelde knoppen. en ik heb die linkse die op de bijlage staat. wou zelf bijlage erbij zetten maar lukt nog niet zo sorry. als we er niet uitkomen zie ik wel wat ik met die andere ab doe.

Geplaatst:

hallo mobieltje. ik heb een vraag. die linker ab op de afbeelding bijlage. waarop werkt die nou precies. die hebben ze mij gestuurt zoals u weet. heb inmiddels bij andere dealer de originele gekregen die werkt perfect. ik denk daarom dat ik die andere maar van de man doe, maar moet eerst weten op welke xtrend die nou echt werkt. dank u.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...