Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Een raar probleem komt nu op mijn PC.

Elke keer als ik IE opstart, komt er elke 30 sec een melding met het verzoek om een password in te typen, en ik kan weer door.

In dat pop-up scherm staat oa een webadres voor meer info: /www.icra.org/ratingsv02.html

wat wil dat eigenlijk zeggen, en meer belangrijker: hoe kom ik er vanaf???

In bijv firefox komt deze melding niet, en kan ik gewoon surfen, alleen in IE komt die melding.

Na intypen van "admin" kan i kverder (lezen of wat dan ook) en dan, pats, weer dat pop-up scherm, met de melding: password.

Iemand een idee hoe ik daar vanaf kom???

ik gebruik IE9 met win-XP pro

HUMAX iCord is vervangen door de VU+  4k SOLO,

Geplaatst:

ik zou zeggen,scan eens met een goede virusscanner,of bijhorende programma die spyware,spybots e.d.opspoort op je pc.heb je toevallig een programma installeert?de dag van vandaag moet je bij de installatie goed opletten,dan je geen hoop ongevraagde programma's mee installeert.ook met je zo opletten dat je geen ongevraagde toolbars installeert.ik heb een van mijn pc's opnieuw gedaan,en bij bijna alle programma's moest ik express setup doen,om mij van deze software te vrijwaren.

ps.ik heb nog nooit i.e. gebruikt,ik gebruik zo goed als bijna altijd firefox of google chrome.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

• Moderator
Geplaatst:

Deze vraag past meer in "Windows en zo".

Onderwerp verplaatst.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

• Moderator
Geplaatst:

Lijkt iets te maken te hebben met leeftijds afhankelijke toegang tot internet.

Wanneer je op internet zoekt staan er handleidingen hoe het uit je IE te verwijderen.

How to remove ICRA.org.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst: (aangepast)

Heb je al eens geprobeerd, om met bv Ccleaner of een dergelijk gratis programma, al je cookies en onnodige tijdelijke bestanden te verwijderen.

Dat wil vaak wel eens helpen.

Kijk ook even welke onbekende programma's er geïnstalleerd zijn die je eventueel kunt verwijderen.

aangepast door pearlpeter
Geplaatst:

Inderdaad was het iets voor kind-proof sites.......erg irritant.

Eens met google wat opgezocht, en het is inmiddels opgelost.

Gewoon alles verwijderd in de /windows/system32 map wat hiermee verband hield (icra**.dll etc)

Helaas werken sommige (oudere) fora niet met firefox of chrome, en moest wel af en toe IE gebruiken.

En daar liep ik nu op vast. Maar hoe het erop kwam? Geen flauw idee.

Maar nu gelukkig opgelost!

Bedankt voor de tips!!!!

HUMAX iCord is vervangen door de VU+  4k SOLO,

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen