stefw1989 Geplaatst: 19 januari 2013 Geplaatst: 19 januari 2013 Beste Forum Leden, Ik zit al een tijd met een twijfel in gedachte, zouden jullie mij kunnen helpen? T.Z.T wil ik een SmartWi2 gaan Aanschaffen (met 3Client Kaarten) aangezien wij Televisie(s) in huis hebben en twee MediaCenters. Die we appart willen voorzien een Digitale Televisie van Ziggo. Nu wilde ik het volgende vragen; Werkt de Smartwi2 met Ziggo ? Werken de Smartwi2 Client Cards met de CAMMODULE in; Samsung UE65ES8000 Kan ik een Client Card in een USB Anysee TV Tuner gebuiken? Graag hoor ik van jullie, aangezien ik van deze twijfel af wil! Met vriendelijke groet, Stef PS; Alvast ontzettend bedankt voor jullie reactie!!!!
jerpsx Geplaatst: 19 januari 2013 Geplaatst: 19 januari 2013 Je kunt gewoon meerdere smartcards aanvragen op jouw naam..zo redelijk is Ziggo in tegenstelling tot veel andere providers.. Smartwii of andere ingewikkelde dingen is niet nodig dus..je kunt sowieso 3 kaarten aanvragen op je eigen naam, sommige mensen zelfs 4 of 5 schijnt..(ligt eraan wie je treft bij de helpdesk)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen