Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Goedemorgen mensen.

Sinds vanmorgen probeer ik via usb open pli te flashen op de solo 2 maar ergens gaat er iets mis ben ik bang.

Ik zet de ontvanger achterop uit ik doe de usb stick met de juiste open pli voor de solo 2 er in ik schakel weer in, hierna krijg ik een p press powe melding daarna flashing hierna erasing en nu zie ik op het display ubifs update en verder gebeurt er niks.

Na een herstart bleek dat de ontvanger opstarte met VTI image dus niet de nieuwe open pli.

Kan iemand mij mischien vertellen waar ik de mist in ga ?

Op mijn usb stick staan ook de goeie mappen.

Vriendelijke groet

vriendje stokvis

Geplaatst:

probeer een andere usb stick, en eerst de usb stick formatteren dan de image plaatsen op de stick.

zo gauw je de melding krijg reboot achter de ontvanger uitzetten met de hoofdschakelaar usb stick eruit en starten maar.

Gast Pedro Newbie
Geplaatst:

Heb je toevallig op je harddisk nog een VTI image staan. De Solo2 kan ook van harddisk af flashen en zal dit ook doen als er een image op staat ongeacht je een USB-stick met een andere image geplaatst hebt.

Wel iets dus om rekening mee te houden

Voor de liefhebbers is hier de laatste BackupSuite bijgevoegd.

Geplaatst:

Ligt denk ik niet aan PLI dat ie hem niet pakt, ik heb toen een verse solo2 uit de doos met de eerste VTI ook 2 keer moeten flashen voor deze gepakt werd

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Gast Pedro Newbie
Geplaatst:

Kan je dan ook kiezen als er meerdere images op staan?

Nee naar mijn weten niet, hij kiest gewoon degene in /vuplus/solo2, al verschijnt er in het display dat er vanaf USB geflasht wordt

Geplaatst:

Zelfde ervaring gehad met overgang Blackhole naar Pli; je moet het een paar keer proberen.

En na elke keer de box uitzetten dmv aan/uit knop achterin.

Juist toen ik het opgaf kwam Pli op gang...na eerst het bootlogo van Blackhole te krijgen :)

Geplaatst:

Nee naar mijn weten niet, hij kiest gewoon degene in /vuplus/solo2, al verschijnt er in het display dat er vanaf USB geflasht wordt

Ooh ja, niet aan gedacht dat die map ook op de hdd staat. Ik haalde 'm normaal uit de map vti-image-backup en zette 'm zelf op een usb-stick.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...