Ga naar inhoud


VU SOLO 2 open pli gelukt maar kan draaibare schotel niet instellen


Vriendje Stokvis

Aanbevolen berichten

Goedenmorgen vrienden.

De updatw met open pli voor mijn vu solo2 is inmiddels gelukt, maar nu krijk ik met geen mogelijkheid de coordinaten voor mijn schotel ingevoerd

Wat ik ook met de afstandsbediening probeer pijltje naar links of rechts de getallen in de open pli veranderen niet.

Iemand een idee hoe ik het 1 en ander in kan stellen op druk ik op de verkeerde knoppen van de afstandsbediening mischien.

Toen ik er nog VTI op had staan kon ik dit probleemloss invoeren.

Wie weet raad

 

groeten vriendje stokvis

Link naar reactie
Delen op andere sites


Goedenmiddag. Jurgen.

Omdat ik toch niet helemaal tevreden was over de beeldkwaliteit van het VTI image.

Ik zie namelijk in mijn beeld gefriemel op de HD kanalen en ik was benieuwd of dit met open pli anders zou zijn.

Bovendien vond en vind ik het beeld niet mooi scherp zoals HD beeld hoort te zijn.

Maar nu graag even terug naar mijn vraag hoe los ik het op dat ik die lengte en breedtegraad niet in kan vullen nu.

Of zijn er speciale toetsen voor op de solo 2 afstandsbediening als ik bijvoorbeeld een 6 indruk krijg ik geen 6 te zien in het image.

Pijltje naar links of rechts gebeurt er ook niks.

Instellingen zoals bijvoorbeeld rotor of disec of toneburst kan ik wel veranderen

Wie weet raad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat ik toch niet helemaal tevreden was over de beeldkwaliteit van het VTI image.

Ik zie namelijk in mijn beeld gefriemel op de HD kanalen en ik was benieuwd of dit met open pli anders zou zijn.

Als je gefriemel ziet op de HD kanalen moet het niet zoeken in de Image maar in de afstelling van je schotel / LNB / aansluitingen of kabels.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...