Abdy Geplaatst: 20 januari 2013 Geplaatst: 20 januari 2013 Dag allemaal, Sinds 2011 heb een dm 800 maar ik moet de satelliet constant laten instellen op signaalsterkte zodat die op 4 satellieten zend (Hotbird-13. Astra -19,2. Astra-23. Badr 26) na het instellen en testen gaat het max twee maanden werken dan valt badr en astra 23 uit. de andere 2 satellieten werken gewoon. ik ben het instellen moe want ik kan het zelf niet, vandaar de vraag aan deskundige : Waar zou het aan liggen? en zijn er mogelijkheden om het toch voor elkaar te krijgen ? Bedankt alvast.
muppet Geplaatst: 20 januari 2013 Geplaatst: 20 januari 2013 Wat gebruik je voor onderdelen merk/type vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird Vu+ solo - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor
Sprietje Geplaatst: 20 januari 2013 Geplaatst: 20 januari 2013 Heb jij een vaste schotel met 4 lnb’s? Dan moet je Diseqc 1.0 gebruiken. Of heb je een schotel met 4 lnb’s die ook nog draaibaar is?
satencom Geplaatst: 20 januari 2013 Geplaatst: 20 januari 2013 Ik weet niet hoe de ontvanger is ingesteld ,je kunt gewoon DiSEqC 1.0 gebruiken, In stellen op eenvoudig ABCD wat is het merk type diseqc switch die je gebruikt DiSEqC 1.0 voor het wisselen tussen 4 satellieten DiSEqC 1.1, voor het wisselen tot 16 satellieten DiSEqC 1.2, voor het wisselen tot 16 satellieten en het besturen van een simpele horizontaal afgestelde satellietmotor Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Abdy Geplaatst: 20 januari 2013 Auteur Geplaatst: 20 januari 2013 Ik heb een LNB met een satellietmotor en een 110 cm schotel
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen