michaelangelo Geplaatst: 20 januari 2013 Geplaatst: 20 januari 2013 Weet iemand hoe ik mijn Dreambox 8000 afstandsbediening kan programeren om een 3e apparaat te kunnen bedienen? Standaard beschikt het over de Sat en Dreambox modes, maar je kunt een 3e apparaat toevoegen via AUX. Met behulp van het IR.exe programma en een RDF bestand moet het mogelijk zijn, echter krijg ik maar de standaard modus te zien. Hoe voeg ik de AUX modus toe. [color:"purlple"] I just can’t live without my Dreambox 7025 and 8000 HD. What an invention!
martjeB Geplaatst: 21 januari 2013 Geplaatst: 21 januari 2013 Heb je al een werkende kabel en rdf file dan? Zoek eens op JP1 via google of hier op het forum. Als je er niet uit komt, kan ik mijn files voor de oude 7000 wel eens napluizen. Daar heb ik 4 modi en gemixte functies. Gtz. Martje B
michaelangelo Geplaatst: 23 januari 2013 Auteur Geplaatst: 23 januari 2013 Ik heb idd een werkende jp 1.2 kabel en een dreambox v5 rdf file. Echter wanneer ik mijn dreambox 8000 remote laad krijg ik zowel de TV asl Dream modus te zien. Koppel ik mijn V4 afstandsbedening van de 7025 dan staat modus AUX netjes in de rij. . Ik zou graag willen weten hoe je de AUX modus toevoegt. Heb jij er een modus aangemaakt of was deze al ter beschikking? [color:"purlple"] I just can’t live without my Dreambox 7025 and 8000 HD. What an invention!
martjeB Geplaatst: 23 januari 2013 Geplaatst: 23 januari 2013 Ai, dat is lang geleden en nu ik zo even die howto lees, snap ik er nog maar weinig van. In ieder geval heb ik een oude 7000 remote. Daar moest inderdaad wat aangemaakt worden. xDev of AUX In DreamboxRC_HowTo_english.pdf staat hoe je de oude remote programmeert. Via google vind je die nog wel. Jouw 8000 heeft een groter geheugen dus ik denk dat je moet zoeken naar de commando's voor de nieuwe versie. Op het jp1 forum http://www.hifi-remote.com vind je misschien meer info. Gtz. Martje B
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen