Ga naar inhoud


Rebox 9000 HD PVR lijkt fruitautomaat...


Gast Dward

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Er was pas geleden het bericht van iemand met soortgelijke klachten.

Die had op een gegeven moment zijn harddisk kapot en daarna vervangen voor een iets kleiner exemplaar.< 1 GB.

 

Sedertdien heeft hij geen klachten meer gezien en werkt de ontvanger goed.

 

Misschien ben je geholpen met een nieuwe Harddisk?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Laat je binnenkort nog even weten hoe het afgelopen is?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,..het lijkt- gisteravond de eerste serieuze  opname gemaakt- te werken. Na het veranderen van de bootloader van 1.23 naar 1.54, en de octagon software, welke ik wel "mooier' vind, bleek (cross my fingers) de orginele  500Gb harddisk problemen te maken. Was voor de helft vol.

Heb hem vervangen voor een kleine laptop schijf van 55 gb.

Als alles goed blijft gaan hang ik er binnenkort een laptopschijf van 320gb in.

Thx allemaal!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het zal de schijf zijn geweest, die de problemen heeft veroorzaakt.

 

Het vervangen van de software zal geen verschil hebben uitgemaakt.

Tegenwoordig zijn er eigenlijk geen software verschillen tussen de Rebox en andere resellers voor wat de bugs betreft.

 

Rebox software is ideaal voor het standaard kijken.

Resellers software is voor mensen die graag hun ontvanger verder willen tweaken.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wanneer iets werkt en het bevalt je zoals het is zou ik het niet veranderen.

 

Wil je terug naar het gebruiksgemak van de Rebox software, staan er in dit forum een paar handleidingen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Af en toe krijg ik een melding op m'n scherm: 'gecodeerde uitzending'. Dit gebeurt alleen als ik A kijk en gelijktijdig B opneem.

Heeft iemand hier ervaring mee? Wat moet ik met een dergelijke melding en hoe kom ik ervan af?

 

Groet!

Edward

=================================================================================

Heb ik ook regelmatig op mijn 9000. ALLEEN bij opnames van andere transponder (dan waarnaar wordt gekeken). Eenmaal met +/- van zender wisselen, en de boodschap verdwijnt. Hoef ik dus niet voor te resetten, cq zenders opnieuw in te lezen. Dat laatste helpt trowens niet want dit fenomeen speelt almeer als een half jaar. Maar verder goed mee te leven. Opname komt ondanks deze boodschap altijd foutloos zonder haperingen op de Hard Disk terecht.

aangepast door Pillo2

REBOX8220HD Ext PVR500Gb ;  Triax 88 Astra 19.2/23.5/28.2

REBOX4000HD met CI+ module 3.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...