NEO_X Geplaatst: 20 januari 2013 Geplaatst: 20 januari 2013 nu heb ik een ultimo met 2 tuners een sat en een dvb-c nu heb ik wat vraagjes 1 kan de ultimo mkv streamen en zo ja hoe werkt dat dan en wat heb ik ervoor nodig 2 hoe krijg ik bijvoorbeeld beeld in beeld 3 kan het ding uitzending gemist aan en rtlgemist en zo ja hoe gaat dat allemaal 4 het ding heeft een toetsenbord op de afstandsbediening kan je er ook mee internetten (browsen) bij voorbaat dank voor de geboden hulp het is een feit dat een koe meer schijt dan een geit want had die geit dit geweten had ie vast meer dan die koe gescheten
Tonskidutch Geplaatst: 21 januari 2013 Geplaatst: 21 januari 2013 1 ) plaats het mkv bestand in de movie map of een submap onder movie en speel af met mediaplayer 2 ) als je op de afstandbediening op help toets drukt zie je met welke knop je PIP oproept 3 ) met VTI image kun je terwijl je op de zender bent de rode knop drukken / dan zie je rechts beneden een klein osd menu met rood opent uitzending gemist (wacht even want dit gaat via internet en bouwt eerst op als er contact is met de uitzending gemist server) 4 ) ja kan middels het keypad op de afstandbediening, indien je makkelijker wilt browsen wegens adressen intypen etc neem je beter een usb toetsenbord en muis bijvoorbeeld logitec k250 ciao I Am Gone Love You JESTOFUNK
NEO_X Geplaatst: 25 januari 2013 Auteur Geplaatst: 25 januari 2013 ok maar hoe krijg ik bv uitzending gemist erop het is een feit dat een koe meer schijt dan een geit want had die geit dit geweten had ie vast meer dan die koe gescheten
Tonskidutch Geplaatst: 25 januari 2013 Geplaatst: 25 januari 2013 zit standaard in het VTI image rode knop I Am Gone Love You JESTOFUNK
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen