abdellove Geplaatst: 21 januari 2013 Geplaatst: 21 januari 2013 hoi, heb een vraagje....wat is beste zenderlijst voor de amiko alien. ik gebruik zelfs voornamelijk de icesat zenderlijks omdat ie overzichtilijk is maar merk dat ik soms bij sommige zenders geen beeld krijg of even wel dan niet. kreeg te horen dat bij de amiko alien sommige zenderlijsten niet goed functioneren. iemand uit ervaring welke het beste is?
Sprietje Geplaatst: 21 januari 2013 Geplaatst: 21 januari 2013 (aangepast) Beste abdellove De beste zenderlijst maak je zelf in je favorieten. Waarom dat zo is zal ik je uitleggen. Stel je hebt niet het HD-pakket maar je kunt wel bijv. Ned.1, 2 en 3 in HD ontvangen en misschien ook nog de Belgische HD-zenders. Dan heb je er niets aan om de SD-zenderlijst in te laden want dan heb je Ned. 1, 2 en 3 niet in HD en je hebt er ook niets aan om de HD-zenderlijst in te laden want dan zit op positie 4 RTL4 HD die je niet kunt ontvangen. Bovendien zitten er in de standaard zenderlijsten veel zenders die je niet kunt ontvangen omdat je daar een duurder abonnement voor nodig hebt. Ook de sportzenders zitten bij een gewone CanalDigitaal zenderlijst nooit bij ekaar want er zitten op de Astra 19,2 en de Hotbird nog heel wat sportzenders die niet in de standaard zenderlijsten voorkomen of zenders waar je geen abonnement voor hebt. Stel je bent skifanaat en wil graag op de hoogte blijven van de sneeuwhoogtes en winterbeelden die door de Duitse en Oostenrijkse televisie worden uitgezonden. Dat zijn zo’n 5 zenders die je dan mooi bij elkaar kunt zetten als je zelf een favorietenlijst maakt maar deze staan nooit bij elkaar in een standaard zenderlijst. Mijn advies is dan ook, maak zelf een zenderlijst, dan heb je de beste die er is. 21 januari 2013 aangepast door Sprietje
Eduard07 Geplaatst: 21 januari 2013 Geplaatst: 21 januari 2013 ....en zenders die je zelf in je eigen lijst(en) zet, werken ook allemaal. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
abdellove Geplaatst: 21 januari 2013 Auteur Geplaatst: 21 januari 2013 Idd ik dacht dit kost minder tijd vandaar.hihi! ismaar 2 minuten werk.
stevie-v Geplaatst: 21 januari 2013 Geplaatst: 21 januari 2013 (aangepast) iedereen heeft zo zijn voorkeuren en een zenderlijst maken is zeker niet maar twee minuten werk als je het goed doet en met die van icesat is niks mis mee die is ook makkelijk zelf aan te passen en als je soms even beeld krijgt en soms niet dat heb ik wel een vermoeden waar dat door komt dat heeft verder niks met de zenderlijst te maken 21 januari 2013 aangepast door stevie-v VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.
icesat Geplaatst: 21 januari 2013 Geplaatst: 21 januari 2013 (aangepast) als je soms even beeld krijgt en soms niet dat heb ik wel een vermoeden waar dat door komt dat heeft verder niks met de zenderlijst te maken Inderdaad en dat vermoeden klopt (te lezen op andere forums) 21 januari 2013 aangepast door profil
Unknown Geplaatst: 22 januari 2013 Geplaatst: 22 januari 2013 Kan je Enigma2 zenderlijsten naar een Amiko Alien sturen met bijv. Dreamset?
icesat Geplaatst: 22 januari 2013 Geplaatst: 22 januari 2013 Kan je Enigma2 zenderlijsten naar een Amiko Alien sturen met bijv. Dreamset? Ja, mits je er een enigma2 image op hebt staan. 1
ferrarisat Geplaatst: 22 januari 2013 Geplaatst: 22 januari 2013 Inderdaad en dat vermoeden klopt (te lezen op andere forums) Het heeft vooral met de sat.XML te maken die in de lijst zit. Is voor de E2 image's op de amiko belangrijk omdat die meestal niet kloppen. DM 800HD open pli T90 7-13-19.2-23.5-28.2 Oost en 30 West Amiko Alien Samsung LE40A856
Unknown Geplaatst: 22 januari 2013 Geplaatst: 22 januari 2013 Ja, mits je er een enigma2 image op hebt staan. Bedankt voor je antwoord
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen