Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Voor de 200 euro die je wil besteden haal je een originele ET6000 oid met dezelfde E2 software draait en meer mogelijkheden heeft kernel 3.6 hbbtv etc.

Waar je veel meer plezier aan gaat beleven dan een clone of zelfs een originele

ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD.

SAT ET7000 ET6000  OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs

Geplaatst:

Je focust je nu op de box.

Je kunt ook naar de afstandsbediening kijken.

De clone remotes die ik gezien heb, hadden de JP1 connector (batterijvak) maar met 1 pin vast gesoldeerd. Dat voel je als je eraan wiebelt.

En een clone geeft toch altijd iets van sim2.01 in beeld bij opstarten of hebben ze ook die sim al nagemaakt?

Gtz. Martje B

Geplaatst:

En een clone geeft toch altijd iets van sim2.01 in beeld bij opstarten of hebben ze ook die sim al nagemaakt?

Helaas wel, kost iets meer die sim maar hij start daarna gelijk een echte dreambox dus geen sim201 of ferrari meer in beeld.

Sommige oplichters adverteren dan ook met orginele dm800 en stiekem krijg je nog een clone aangeleverd!

Mensen, koop je spullen toch bij de dealer, dat heb ik ook altijd gedaan. Maar voor mij geen dreamboxjes meer.

Hun prijs is mij te hoog en al te vaak tegen hardware en driver issues aangelopen en daarbij ik wissel te vaak van box.

Je reinste kapitaal vernietiging aangezien een gebruikte box vaak gelijk getrokken wordt met clone box prijzen.

Beschik je domweg niet over het budget is het gewoon erg verstandig om voor een ET of een XP1000 box te gaan.

Als je geen centen hebt voor dreambox zul je echt iets anders moet aanschaffen. Voor 200 euro kom je beslist met een clone thuis.

• Like 1
Geplaatst:

Je geeft het zelf ook al aan..een nieuwe SE voor 200-225 kan gewoon niet, dan weet je al genoeg.

Vaak kun je het verder inderdaad herkennen aan de sim bij opstarten, maar originele sim's hebben ze ook al na weten te maken.

Nu is het wel zo dat de clones op sommige vlakken wat afwijken (voorlopen..?) op de orignele SE's. Zo heb ik ze wel eens voorbij zien komen op marktplaats USB poort vooraan, WIFI ingebouwd en een speciaal knopje achterop om de bootloader via netwerk te flashen. Zodra je een van die dingen ziet weet je ook al genoeg.

• Beheerder
Geplaatst:

En daarmee is dan alles over illegale kopieen dan wel weer gezegd...

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...