Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Nadat ik afgelopen weekend de laatste open pli versie 2.1 in mijn 7025+ heb gezet is hij niet meer stabiel, heb nu 3 verschillende laatste versies geprobeerd maar het probleem blijft. Ik krijg de indruk dat het met het geheugen te maken heeft. Hoe kan ik het complete geheugen wissen en moet ik daarna open pli opnieuw installeren. Is er wellicht een stabielere of betere open pli versie voor mijn db die minder geheugen vraagt ?

Alfred

Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55" 

Geplaatst:

Toen ik mijn 7025 nog had draaide ik altijd met Newnigma.

Heb Pli toen wel eens geprobeerd en in het begin liep het wel goed, maar naar een week of zo leek het alsof hij "vol" liep.

Was niet meer vooruit te branden en crashte ook vaak.

Dit had ik niet met Newnigma, maar dit is inmiddels alweer teen tijdje terug.

De 7025 heeft natuurlijk een beperkt geheugen, en je moet hem niet volstampen met goodies.

En als het goed werkt zet dan de automatische updates uit, scheelt weer geheugen (if it aint broken, don't try to fix it.. hehe)

Ron.

It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle...

ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..

Geplaatst:

ik heb een tijd met open pli gedraaid en dat ging goed. Omdat ik geen app. kon downloaden heb ik een laatste versie open pli erop gezet maar hiet heb ik dus het ene probleem naar het andere.

Ik heb overigens geen cf kaart in mijn db zitten, ik overweeg wel om deze aan te schaffen.

Wellicht probeer ik newnigma uit.

Alfred

Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55" 

Geplaatst:

Ik heb voor 2 weken geprobeerd nieuwste Pli na jarenlang Gemini. Aardige image maar heb nog nooit zoveel vastlopers met DMM icm Gemini gehad. Iedere image heeft voordelen en nadelen. Voor mij blijft dus DMM met Gemini stabielste van allemaal. Newenigma 2 is ook aardig maar toch terug naar mijn betrouwbare Gemini.

Geplaatst:

Ik heb de eerste 2 jaar gemini op de db gehad maar op een gegeven moment kreeg ik mijn cam niet meer werkend en ben toen overgestapt op open pli ivm cam en meer mogelijkheden. Ik wil echter een stabiele goed werkende image voor mijn motor, enkele apps zoals cccam, elekro power save en cec. Ik denk dat ik newnigma ga uitproberen of een cf kaart kopen en met open pli proberen.

Alfred

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...