Ga naar inhoud


subtitle player D damir hoe krijg ik dit werkend


Vriendje Stokvis

Aanbevolen berichten

Goedemorgen mensen.

 

Na op mijn vu duo eens in de aplicaties gekeken te hebbben kwam ik de plugin Ddamir subtitle player tegen en heb deze ook vanuit het menu geinstaleerd en hij stond ook netjes bij de aplcaties.

Maaar toen ik hem aanklikte met de ok knop kreeg ik een groen scherm op mijn box en herstarte de duo.

Ik moet deze plugin toch gewoon kunnen gebruiken ?

Of klik ik verkeerd en moet ik hem anders activeren en hoe kan ik het een en ander instellen.

 

vriendelijke groet

 

Vriendje Stokvis

Link naar reactie
Delen op andere sites


pfffff wordt er wel een beetje moe van Jurgen hoor

Zoals je wel gelezen hebt gaat dit om een DUO dus geen SOLO.

Die box staat op mijn slaapkamer en heb ik daar juist neergezet om bepaalde dingen uit te proberen.

En als je nooit iets uitprobeert wat er allemaal mogelijk is in plugin land weet je ook nooit wat er allemaal te beleven is met zo'n ontvanger

Het flashen van die box ben ik niet bang voor als het mis gaat dat heb ik vaker gedaan.

Wat betreft imagevermelding heb je gelijk dit was ik idd vergeten er draait open pli op deze VU+DUO.

Maar als jij zoveel moeite hebt met antwoord geven op mijn vraag vermijd mijn vragen dan, ik krijg onderhand een beetje het idee dat je wat tegen mij hebt.

De vorige keer toen ik iets vroeg over waarom ik geen coordinaten in kon stellen voor mijn draaibare schotel met open pli vroeg je mij waarom ik een goed draaiend image zoals VTI weer ging veranderen naar open pli.

Twee antwoorden hierop

1- ik vond het VTI image niet echt een mooi image ook de kleuren op mijn tv vond ik niet scherp (bleek achteraf aan mijn hdmi kabel te liggen)

2 onwetendheid denken dat je met een ander image als pli beter beeld hebt wat niet het geval was (achteraf praten is natuurlijk makkelijk.

OOk heb ik hier gevraagd of het pli image inmiddels goed draaide en dan krijg je antwoorden als probeer het en je weet het.

1 Medelid verwees mij naar het open pli forum

Dat ga je natuurlijk niet flashen als je vooraf weet dat er een probleem is met die afstandsbediening in pli.

Verder heb ik met jou absoluut geen probleem, maar zit natuurlijk niet te wachten op minder experimenteren als antwoord.

groeten vriendje stokvis

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helder, ik zal jouw vragen in het vervolg negeren en dientengevolge ook niet meer op reageren.

 

Tot slot toch nog even het volgende, het verbaasd me altijd dat gebruikers een goed functionerende ontvanger soms door het vele ge-experimenteer dusdanig kunnen verkrachten waardoor het voor anderen (aspirant kopers) erop lijkt alsof de ontvanger niet goed functioneert, dat vind ik echt jammer.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wie heeft het hier nou over verkrachten van een ontvanger het is een plugin die rechtstreeks in de feeds staat en te downloaden is.

IK neem dan dus aan dat hij ook getest is.

En wat is er mis met vragen hoe een bepaalde plugin werkt hier daar is dit forum toch o.a ook voor.

Maar zoek het lekker verder uit en bekijk het maar jou laatste opmerking zegt mij genoeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo vrienden...!

misverstanden kunnen altijd opduiken, dan nemen we even pauze

 

de greenscreen ? dus een crash van enigma, kan ook door de skin die nu gebruikt wordt komen

test diezelfde plugin eens met de VU-Plus HD die in het image standaard ingesteld was na het flashen.

 

ciao

Stay Awhile

Röyksopp

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

het staat een ieder natuurlijk vrij om te doen met hun hardware wat ze willen.

 

Nu jouw probleem. Jij schrijft het volgende:

 

IK neem dan dus aan dat hij ook getest is.

Waarom neem jij dat aan? Denk jij dat de pli team members echt alle plugins getest hebben? En dat voor alle plugins elke keer weer bij elke update van pli? Je weet dat pli dagelijks geupdate wordt, en dat je daardoor soms pech kan hebben dat sommige plugins ineens niet meer werken?

 

 

Dit doet het ding overigens voor zover ik heb kunnen vinden op het net:

 

This is the multilingual version of subtitle downloader (can download only
croatian and serbian subtitle) and player (something like drtic for Dreambox)
for all e2 platform boxes - ipbox, katherin, dreambox.... (on first one is tested
all others can test you.

 

Dus als je geen kroatische of servische films of series kijkt zul je er niet bijster veel aan hebben denk ik.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

wel is het zo dat we in het VTI team alle plugins testen, maar niet in combinatie met alle skins

het zijn er gewoon weg veel te veel skins die (nogmaals onder de aandacht gebracht) door derden gemaakt worden.

 

en oude plugins voor python 2.7 werken algemeen niet meer op VTI 5.0.x

ciao

Stay Awhile

Röyksopp

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

het is ook niet te doen, want plugin bouwers moeten rekening houden met skins / image eigen zaken en versies. En het een wordt geupdate zonder het andere, en dus loop je soms de kans dat er iets niet helemaal werkt. Uiteindelijk net als met alle andere IT dingen, als er wat geupdate wordt, kan dat ten koste gaan van functionaliteit. Maar goed, daar maak je natuurlijk backups voor voordat je update nietwaar? :)

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo vrienden.

Bedankt voor alle reacties

Ik had echt het idee dat die plugins getest werden voor ze toegelaten werden dat is dan een misvatting van mijn kant

Wat betreft de skin Tonski die is nog steeds standaard zoals ik pli geflasht had ik verander die skin eigenlijk niet omdat ik geen idee heb hoe dat gaat dus dan begin ik er ook maar niet aan.

Wat betreft het misverstand dat is er wat mij betreft helemaal niet, aleen deze opmerking van Jurgen

Tot slot toch nog even het volgende, het verbaasd me altijd dat gebruikers een goed functionerende ontvanger soms door het vele ge-experimenteer dusdanig kunnen verkrachten waardoor het voor anderen (aspirant kopers) erop lijkt alsof de ontvanger niet goed functioneert, dat vind ik echt jammer. vond ik niet ter zake doende en voor mijn gevoel een beetje laag bij de grond maar goed ik neem het wel zoals het komt.

Verder is het wat mij betreft nu klaar

Iedereen bedankt voor de antwoorden

 

Vriendje Stokvis

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik had echt het idee dat die plugins getest werden voor ze toegelaten werden dat is dan een misvatting van mijn kant

Dat klopt wel denk ik. Maar dat is op een bepaald moment als een plugin maker iets af heeft. Dan wordt het bij de teams aangemeld, en zal er gekeken worden of de plugin werkt. Maar naar verloop van tijd wordt er aan het image wat geupdate, en daardoor kan een plugin iets niet meer vinden, of krijgt een ander resultaat terug dan voorheen, en dan crasht je box. Vaak gaan gebruikers dan dit melden bij de pluginmaker, die update zijn plugin weer, die update wordt weer in de repository gezet, jij update je box en de plugin werkt weer. Zo ongeveer steekt het in elkaar.

 

Het is voor de teams natuurlijk ook niet te doen om eerst hun updates aan het image te maken, en dan de hele repository door ploegen en per box ook nog eens testen of alles nog werkt. Pli doet niet alleen vu boxen, maar een heel scala aan andere merken ook, en je kan niet verwachten dat men alles na een update gaat testen voor je. Wil je dat niet, kan je een statische pli kiezen die stable gedeclareerd is, daarmee loop je weinig kans op stuk vallende plugins. Maar daar zit vaak de nieuwe snufjes nog niet in. Dus da's de afweging die je dan moet maken. Ga ik voor "bleeding edge", of ga ik voor stabiliteit.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...