Ga naar inhoud


Rebox 9000 firmware 1.11.16


Daemyon

Aanbevolen berichten

Beste allen,

 

Ik had een vraagje gesteld in een ander draadje maar niemand reageert. Vandaar maar even een nieuw draad geopend.

Heeft iemand nog nadelen van firmware versie 1.11.16 ondervonden? Ik draai nu op 1.09.90. Is 1.11.16 een beetje stabiel? Dat hij niet alle problemen oplost weet ik, als hij maar stabiel draait. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.

 

groeten,

Harald

Rebox 9000 HD PVR + 640 WD Green HDD

80CM Triax, 4x LNB - Astra 1,2,3,Hotbird

Philips 42PFL9964 200hz LCD, BDP S480, PS3

Onkyo SR607 receiver, Tannoy Mercury V1 front, Magnat rear, Canton Center, JBL subw.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Bij mij gaat het wel goed met deze firmware.

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij nog steeds regelmatig vastlopers. Maar dat doet 'ie al sinds het begin jaren geleden...

Dat zal waarschijnlijk wel nooit opgelost worden.

Gebeurt steevast bij afspelen opnames. Als je op zoek bent naar een opname, en je loopt door de lijst met opnames, (steeds even een stukje afspelend, om te zien of het de goede is), dan is het binnen een paar minuten altijd prijs. Moet hem dan uitzetten en weer aan...

Hikken heb ik ook last van.

VuPlus SoloSE2 met OpenPLI
Gilbertini OP100L 100cm - MTI AP82-XT2N twin LNB - DG380 rotor
Locatie: 6.0E, 51.5N

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb inmiddels 1.11.16 erop staan. Ging probleemloos. Echter nu merk ik 1 ding. De AB doet het te pas en te onpas helemaal niet meer. Het is een nieuwe AB, door Rebox opgestuurd en nu een week of 6 in gebruik. Voorheen geen enkel probleem ermee. Het ligt ook niet aan de batterijen. Iemand hier ervaring mee? Een FW update kan toch geen invloed hebben op de ontvangst van een AB op de Rebox?

Rebox 9000 HD PVR + 640 WD Green HDD

80CM Triax, 4x LNB - Astra 1,2,3,Hotbird

Philips 42PFL9964 200hz LCD, BDP S480, PS3

Onkyo SR607 receiver, Tannoy Mercury V1 front, Magnat rear, Canton Center, JBL subw.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...