Gast Geplaatst: 18 september 2002 Geplaatst: 18 september 2002 Hallo Allemaal Op de nokia zitten 2 intro's Nu was mijn vraag kan je zelf ook een intro toevoegen ?? Groetjes
Gast Geplaatst: 18 september 2002 Geplaatst: 18 september 2002 Ja, met NSE kun je de settings en de kleuren bewerken, en een intro naar je nokia sturen groeten
Gast Geplaatst: 19 september 2002 Geplaatst: 19 september 2002 bedankt voor het antwoord. maar zouje een duw in de richting kenne geven waar ik deze kan gaan vinden :-) groetjes
bangkok Geplaatst: 19 september 2002 Geplaatst: 19 september 2002 Hou mij ook aanbevolen voor NSE,bij rechtec te vinden maar de link werkt niet. Wie kan helpen ??
bangkok Geplaatst: 19 september 2002 Geplaatst: 19 september 2002 Gevonden op http://sat-net.caltanet.it/download/setedit.htm
Gast Geplaatst: 19 september 2002 Geplaatst: 19 september 2002 Kijk HIER eens. groeten ik weet niet of ik die link mag geven, anders moet de moderator maar dit bericht verwijderen.
bangkok Geplaatst: 20 september 2002 Geplaatst: 20 september 2002 Hoe maak ik een intro met bitmap 280x240 16 kleuren van een bepaalde foto ? Het bestand renamen naar bmp is op zich geen probleem alleen de afmetingen alsook de kleuren lukt mij niet ? Ergens een programma mischien voor nodig ? Wie helpt?
Gast Geplaatst: 20 september 2002 Geplaatst: 20 september 2002 Ik gebruik daarvoor paintshop pro 7.0, maar ik denk dat je met eender welk foto of teken programma wegkan. Kwestie van maar 16 kleuren te gebruiken en natuurlijk ook de juiste afmetingen. groeten
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen