Ga naar inhoud


vervlogen tijden


looney2

Aanbevolen berichten


Ja, hier in Dubai bijvoorbeeld. Heb gisteren nog 60 liter super getankt voor 60 Dirham. dat is 12 €uro. Voor dat geld werd ik aan de pomp bedient..!!!! en werd ook de voorruit schoon gemaakt. Fooi geven is niet gebruikelijk.

Zo hoort het. :D

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

toen ik naar school ging,was het moeilijk om 100 fr (nu 2,5€) in een jerrycan van 5 liter te krijgen.tank nu eens voor 5€,je hebt zo goed als geen 5 liter.(benzine) 25 jaar geleden.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach er zijn nu nog enkele landen, waar het nog goedkoper is.

Ja, hier in Dubai bijvoorbeeld. Heb gisteren nog 60 liter super getankt voor 60 Dirham. dat is 12 €uro. Voor dat geld werd ik aan de pomp bedient..!!!! en werd ook de voorruit schoon gemaakt. Fooi geven is niet gebruikelijk.

Zo hoort het. :D

 

Tsja Dubai..daar kom ik nou weer niet dagelijks.. :grin: :grin:

Maar wat kost daar overigens aardgas? net zo veel of koken ze daar op olie?

En landen waar het goedkoper is zijn dat EU landen?

HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou niet weten wat aardgas kost. Waarschijnlijk geen drol want ook daar is er zat van hier. Ik kook elektrisch. En ja...de prijzen van het gas zijn aan de aardolieprijzen gekoppeld...zo lullen de gasbedrijven in NL er zich toch altijd weer uit om de gasprijs hoog te houden?

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt zelf even kijken, wat het in andere landen kost, via google, want ik weet niet of de link naar die sites hier geplaatst mogen worden.

Maar ik kan de door jou aangegeven prijs van de foto ook nergens terug vinden.

 

Maar misschien is het ook leuk om te weten voor de nostalgie, dat de accijns die we in nederland betalen op een liter euro 95

In 1970 was dat € 0,168 per liter, en dat ging heel langzaam omhoog tot Kok met zijn kwartje kwam in juli 1991 toen was het € 0,457 p/l

vandaag mogen we € 0,752 afdragen aan de accijns.

 

Maar ook een vat olie koste in 1970 maar (schrik niet) $ 1,21 per vat.

Dat kost nu rond de $ 96,00 en koste in 2008 op zijn hoogste punt $ 147,00 per vat van 159 liter

 

Euro 95 kost nu € 1.80 (adviesprijs) in 1971 was dat omgereken € 0,31 per liter

 

Ja waar is die goede tijd gebleven dat we lekker met een 8 cilindertje flink het gaspendaal in konden trappen, zodat we mooie draaikolken in de benzinetank hadden.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...