bccrew Geplaatst: 22 januari 2013 Geplaatst: 22 januari 2013 Ik kan niet tunen op deze mux. Iemand nog problemen?
bccrew Geplaatst: 22 januari 2013 Auteur Geplaatst: 22 januari 2013 Eén van de transponders krijgt een update van QPSK naar 8PSK. Dit heeft impact op de zenders één HD, Canvas HD en Nederland 3 HD. hmmm tis nog geen 00u00 eh! 1
Q-BiC Geplaatst: 22 januari 2013 Geplaatst: 22 januari 2013 (aangepast) hier ook geen beeld. Ik vind de transponder zelfs helemaal niet meer terug.. Fast scan lukt ook niet :l/ Dacht al dat ik eindelijk een excuus gevonden had om die Homecast 8100 buiten te gooien en een vu+ solo2 in de plaats te zetten Helaas... 22 januari 2013 aangepast door Q-BiC
Pletskop Geplaatst: 22 januari 2013 Geplaatst: 22 januari 2013 Hier ook geen beeld. Heb geprobeerd opnieuw in te scannen met 8PSK... vind geen zenders op de TP Vu+ Duo ~ 2xDVB-S2 ~ OpenPli 4.0Triax T78 ~ 13E (Quad Platinum) - 19,2E (Quad Alps) - 23,5E (Quad Alps) - 28,2E (Quad Platinum)
Pletskop Geplaatst: 22 januari 2013 Geplaatst: 22 januari 2013 Solved. Naast QPSK -> 8PSK is ook de FEC aangepast van 5/6 naar 2/3. Herscannen met DVB-S2, 27500 5/6 en 8PSK. Peter Vu+ Duo ~ 2xDVB-S2 ~ OpenPli 4.0Triax T78 ~ 13E (Quad Platinum) - 19,2E (Quad Alps) - 23,5E (Quad Alps) - 28,2E (Quad Platinum)
bccrew Geplaatst: 22 januari 2013 Auteur Geplaatst: 22 januari 2013 Wordt deze informatie eigenlijk via email doorgestuurd naar de klanten? Ik vind het alleen maar terug op de website van TV Vlaanderen...
Pletskop Geplaatst: 22 januari 2013 Geplaatst: 22 januari 2013 Wordt deze informatie eigenlijk via email doorgestuurd naar de klanten? Ik vind het alleen maar terug op de website van TV Vlaanderen... Ah... ik vond eigenlijk zelfs niets terug op de site van TVV. Had je post gezien en eerst enkel 8PSK veranderd. Toen het niet werkte ben ik even gaan zien naar de settings van de andere 8PSK TP's van TVV en die hebben allemaal 2/3 ipv 5/6. Peter Vu+ Duo ~ 2xDVB-S2 ~ OpenPli 4.0Triax T78 ~ 13E (Quad Platinum) - 19,2E (Quad Alps) - 23,5E (Quad Alps) - 28,2E (Quad Platinum)
oliware Geplaatst: 22 januari 2013 Geplaatst: 22 januari 2013 Ah... ik vond eigenlijk zelfs niets terug op de site van TVV. Had je post gezien en eerst enkel 8PSK veranderd. Toen het niet werkte ben ik even gaan zien naar de settings van de andere 8PSK TP's van TVV en die hebben allemaal 2/3 ipv 5/6. Peter heb de EEN HD & Canvas HD gevonden op die 8PSK & 2/3, maar signaal is echt heel zwak. Kan dit ? Heb ook een vu+ duo met 3 sats.
Zuppelan Geplaatst: 22 januari 2013 Geplaatst: 22 januari 2013 (aangepast) Nee, dat is niet pluis. Op hoeveel % staat de signaalmeter? Zijn er storingen in beeld? 22 januari 2013 aangepast door Zuppelan
markie2 Geplaatst: 22 januari 2013 Geplaatst: 22 januari 2013 Ongeloofelijk, dit is op korte tijd de 2de keer dat ze zo iets lappen zonder enige verwittiging. Dit begint heel erg te lijken op pure pesterijen naar mensen die geen TVV ontvanger (lees: ontvanger waarmee TVV zijn eigen goesting kan doen op welk moment zij maar willen) hebben. Kleine veranderingen van zenders die ons geen fluit interesseren worden steeds via mail gemeld. Belangrijker zenders die opnieuw ingeladen moeten worden zolals een aantal maanden geleden VTM en nu weer één en canvas worden "vergeten" te melden. Toeval? Ik geloof het niet. VU+ Duo - Triax 88 - Smart TMT43 LNB - Dune Smart D1 mediaplayer Op een Hitachi 42PD8600 Plasma TV.
bccrew Geplaatst: 22 januari 2013 Auteur Geplaatst: 22 januari 2013 http://www.tv-vlaanderen.be/abonnee/klantenservice/service-status.aspx Hier kijk ik bijna dagelijks op. Ze bedoelen natuurlijk 22/01 00u00. Dat is nu al 22u en 40 minuten geleden
DeBeek Geplaatst: 22 januari 2013 Geplaatst: 22 januari 2013 Ongeloofelijk, dit is op korte tijd de 2de keer dat ze zo iets lappen zonder enige verwittiging. Dit begint heel erg te lijken op pure pesterijen naar mensen die geen TVV ontvanger (lees: ontvanger waarmee TVV zijn eigen goesting kan doen op welk moment zij maar willen) hebben. Kleine veranderingen van zenders die ons geen fluit interesseren worden steeds via mail gemeld. Belangrijker zenders die opnieuw ingeladen moeten worden zolals een aantal maanden geleden VTM en nu weer één en canvas worden "vergeten" te melden. Toeval? Ik geloof het niet. CD en TVV hoeven alleen de door hun geleverde apparatuur te onderhouden en dat gaat automatisch,, CD en TVV hebben er geen probleem mee dat je niet met een door hun geleverde tuner kijkt, alleen zal je dan ZELF dingen moeten zoeken en aanpassen..
mebo870 Geplaatst: 22 januari 2013 Geplaatst: 22 januari 2013 wij zijn toch ook BETALEND klant bij hun The key to happiness. Stay away from idiots
de vrije fries Geplaatst: 23 januari 2013 Geplaatst: 23 januari 2013 Wordt deze informatie eigenlijk via email doorgestuurd naar de klanten? Ik vind het alleen maar terug op de website van TV Vlaanderen... stond al sinds oktober op de cds site en is hier toen ook door mij gemeld tevens staat het al weken te lezen via het cds/tvv infokanaal via de satelliet Vannacht om 2:30 is transponder 3.225 succesvol omgezet van QPSK naar 8PSK. Er is ook een nieuwe CanalDigitaal zenderlijst beschikbaar met daarin opgenomen op kanaal 99 het CanalDigitaal TVVlaanderen Info kanaal. De nieuwe gegevens zijn: Frequentie : 12187 Horizontaal SymbolRate: 27500 Fec : 2/3 Modulatie : 8PSK Meer informatie is te vinden op de speciale CanalDigitaal webpagina groeten uit het vrije friesland deskundigheid door ervaring
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen