Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Eerder op mijn ET 9000 en ook op mijn ET 9500 heb ik onder de blauwe knop altijd een mogelijkheid gehad om bijv. de mediaspeler of de software optie op te starten. Nu heb ik die opties niet meer en verwijderen en opnieuw installeren van bijv. de mediaspeler helpt niet. Weet iemand hoe ik deze opties weer onder de blauwe knoop kan krijgen. Ik heb Openpli 3.0 draaien.

HG

Topfield TF4000 PVR en ET 9500, Visiosat Bisat G3D, 4 x ALPS quad lnb, Astra 1 en Astra 2 en 3 en Hotbird.

Geplaatst:

Waarom zou je die op zo'n onhandige plaats willen hebben, installeer ET-Portal (Applicaties/Extensions) dan heb je alles onder de Portal knop zitten die nu niets doet ;)

Daar zit inderdaad o.a. ook de Mediaplayer, maar ik zou hem ook weer terug willen hebben onder de blauwe knop.

HG

Topfield TF4000 PVR en ET 9500, Visiosat Bisat G3D, 4 x ALPS quad lnb, Astra 1 en Astra 2 en 3 en Hotbird.

Geplaatst:

Hartelijk dank voor jullie reacties.

HG

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ok dan is hier de oplossing http://www.sat4all.c...wijderen-howto/

Ik heb hier naar gekeken en hoop dat ik het goed heb als ik in een bestandje plugin.py de zaken kan aanpassen. Ik kan helaas alleen dit bestandje niet vinden met Openpli 3.0. Heeft iemand een idee waar dat bestandje te vinden zou moeten zijn?

HG

Gast Pedro Newbie
Geplaatst:

Het bestand plugin.py vind je onder

/usr/lib/enigma2/python/Plugins/Extensions/MediaPlayer/

Je moet dan het onderste stuk aanpassen namelijk

from Plugins.Plugin import PluginDescriptor
def Plugins(**kwargs):
return [
PluginDescriptor(name = _("Media player"), description = _("Play back media files"), where = PluginDescriptor.WHERE_PLUGINMENU, needsRestart = False, fnc = main),
PluginDescriptor(name = _("Media player"), description = _("Play back media files"), where = PluginDescriptor.WHERE_EXTENSIONSMENU, needsRestart = False, fnc = main),
PluginDescriptor(name = _("Media player"), where = PluginDescriptor.WHERE_FILESCAN, needsRestart = False, fnc = filescan),
PluginDescriptor(name = _("Media player"), description = _("Play back media files"), where = PluginDescriptor.WHERE_MENU, needsRestart = False, fnc = menu)
]

De regel

PluginDescriptor(name = _("Media player"), description = _("Play back media files"), where = PluginDescriptor.WHERE_EXTENSIONSMENU, needsRestart = False, fnc = main),

is erbij geplaatst.

Of gewoon deze plugin.rar even uitpakken en plugin.py daar heen kopiëren en de ontvanger herstarten (hoeft niet te rebooten), onder de blauwe knop heb je nu ook de mediaplayer. Onthoud wel dat als er een update is van dat onderdeel je de aanpassing weer kwijt bent

Geplaatst:

Het bestand plugin.py vind je onder

/usr/lib/enigma2/python/Plugins/Extensions/MediaPlayer/

Pedro k ga het in het weekeinde even doen. Hartelijk dank

HG

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...