-paul- Geplaatst: 18 september 2002 Geplaatst: 18 september 2002 ik wou een magic module kopen; maar op diverse websites staat ie niet meer opgenomen in het assortiment. Is ie slecht leverbaar of is er iets mis mee?
prutsie Geplaatst: 18 september 2002 Geplaatst: 18 september 2002 de geruchten zijn dat de makers van de mm een gerechtelijke strijd aan het uitvechten zijn met diverse ontwikkelaars van coderingstechnieken waaronder Mindport, Viaccess, en Mediaguard. het zijn geruchten, niets meer en niets minder dus totdat er op de site van de makers van de mm iets staat hierover zal het ook wel bij geruchten blijven. Peter. Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.
Cloak Geplaatst: 18 september 2002 Geplaatst: 18 september 2002 Gebeld met mijn leverancier. Leveringsproblemen worden bevestigd. Reden er van laat zich raden. Verwachte leverings termijn onbekend. ****Force 1145S, Triax 88, 2e HH Stab120, can.dig. Apple os leopard****
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen