fmkd Geplaatst: 23 januari 2013 Geplaatst: 23 januari 2013 (aangepast) Hallo Ik heb een satelliet ontvanger de DSR2221/03 Technische gegevens hiervan zijn: Versie, 70; fabrikant, S10 CD 1.5; Type 0; patch run, 0 Heb al verschillende malen geprobeerd om nieuwe software in te laden via, menu, technische info en nieuwe software inladen, maar krijg steeds de melding "Er is een fout opgetreden tijdens het laden van nieuwe software, probeer a.u.b. opnieuw" Mijn vraag is, is er een andere mogelijkheid om deze ontvanger van nieuwe software te voorzien dan alleen via de schotel? Bijvoorbeeld met een oslink o.i.d. Heb namelijk gelezen dat er een software versie 71 uit is waar de vrije kanalen zonder smartcard te ontvangen zouden zijn. Nu moet deze ontvanger altijd van een smartcard voorzien zijn, anders is er niks mee te doen Graag info hierover. Mvrg, FMKD 26 januari 2013 aangepast door Michel Onduidelijk onderwerp, verkeerde forum
Johan45 Geplaatst: 25 januari 2013 Geplaatst: 25 januari 2013 Nee, helaas pindakaas. Je door CanalDigitaal goedgekeurde Philips SD decoder wordt niet meer ondersteunt.! Zelf software vervangen is niet mogelijk. Vult u rustig aan !!!
fmkd Geplaatst: 26 januari 2013 Auteur Geplaatst: 26 januari 2013 Hallo Johan Bedankt voor het duidelijke antwoord. Met vriendelijke groet, FMKD
sattv4iedereen Geplaatst: 27 januari 2013 Geplaatst: 27 januari 2013 M7 zou eigenlijk hun toestellen 8 jaar moeten ondersteunen,en als dit niet meer mogelijk is een waardig alternatief toestel aanbieden. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen