Nickkie55 Geplaatst: 1 februari 2013 Auteur Geplaatst: 1 februari 2013 (aangepast) @ Eduard: Inderdaad goedkoop is duurkoop :-) Zou je van de triax en de Spaun switch een typenummer willen geven welke ik het beste kan toepassen? Ik zie op marktplaats een Triax MFD 41 D Switch 4/1 staan voor 25 euro, is dit wat? 1 februari 2013 aangepast door Nickkie55
Sprietje Geplaatst: 1 februari 2013 Geplaatst: 1 februari 2013 Nickkie55 Voor 19 euro zie ik al een Spaun SAR 411 WSG te koop in Nederland, dus 4/1-switch incl. behuizing. Dan heb je de beste die er is. Dus even Googelen.
Mojo Geplaatst: 1 februari 2013 Geplaatst: 1 februari 2013 (aangepast) Nickkie55 Voor 19 euro zie ik al een Spaun SAR 411 WSG te koop in Nederland, dus 4/1-switch incl. behuizing. Dan heb je de beste die er is. Dus even Googelen. Dat is absoluut waar. Zeker omdat je twin-lnb's gebruikt en de spaun zeer goed geisoleerd is. Alleen voor die prijs kom ik ze niet tegen. Wellicht dat Sprietje mij een PM wil sturen. 1 februari 2013 aangepast door Mojo You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
mega gert Geplaatst: 1 februari 2013 Geplaatst: 1 februari 2013 twee weken terug heb ik hier ook een inverto schotel geplaatst met een triax rial . 4 x 4 lnb's er op met een max digital switch. geen enkel probleem . configuratie modus : eenvoudig diseqc a/b/c/d de ontvangers die aan gesloten zijn : extrend 4000 , vuduo , philips en een poolse bak. ( de philips 19.2 en de poolse ontvanger op 13 )
Nickkie55 Geplaatst: 2 februari 2013 Auteur Geplaatst: 2 februari 2013 Ik heb ze gevonden voor 19 euro, toch die maar eens proberen. Word vervolgd.
Ventura Geplaatst: 2 februari 2013 Geplaatst: 2 februari 2013 (aangepast) Voor 19 euro zie ik al een Spaun SAR 411 WSG te koop in Nederland, dus 4/1-switch incl. behuizing. Dan heb je de beste die er is. Dus even Googelen. Let wel op. Bij deze webshop staat duidelijk met de opmerking: Nu reserveren. Maw het is niet een product die "direct leverbaar" is. Wanneer u het product krijgt, is een tweede vraag. Het kan zijn op korte termijn of in het ergste geval een zeer lange termijn. U kunt beter naar een webshop gaan, waar men wel het product op voorraad is. Dat scheelt weer in tijd en ergernis. Ik heb nu 4 maal de: Vizyon Multi Slim TWIN LNB Digtal HDTV 3D Multifeed Met alle respect. Mijn voorkeur zal uitgang naar een Alps twin lnb. Kosten iets meer, dan hebt u ook wat. Ik zeg altijd, men kan de Febo niet vergelijken met een Michelin sterren restaurant. 2 februari 2013 aangepast door Ventura
Eduard07 Geplaatst: 2 februari 2013 Geplaatst: 2 februari 2013 twee weken terug heb ik hier ook een inverto schotel geplaatst met een triax rial . 4 x 4 lnb's er op met een max digital switch. geen enkel probleem . configuratie modus : eenvoudig diseqc a/b/c/d de ontvangers die aan gesloten zijn : extrend 4000 , vuduo , philips en een poolse bak. ( de philips 19.2 en de poolse ontvanger op 13 ) Ik denk dat er na 2 weken nog geen conclusies te trekken zijn over levensduur. Ik heb ze langer in gebruik gehad en heb ervaren dat het na een jaartje inclusief winterse periode tobben werd met dit merk. Misschien geschikt voor een campingopstelling van een paar zomerweken, maar ik koop ze niet weer. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Nickkie55 Geplaatst: 13 februari 2013 Auteur Geplaatst: 13 februari 2013 @ sprietje, Ik had het niet eens gezien, het duurde een weekje en dan had ik ze ook (gelukkig) En ja ik heb iets te vroeg spul ingekocht voor ik me er in ging verdiepen Echter, het werkt nu! Het probleem was de MaxDigital switch! Ik wil iedereen graag bedanken die me hiermee geholpen heeft!
Sprietje Geplaatst: 13 februari 2013 Geplaatst: 13 februari 2013 Mooi dat het probleem nu is opgelost. Niet voor niets dat redelijk wat forumleden zeggen, koop een goede switch, een Spaun of een Triax. Ik heb nog nooit gehoord dat mensen daar problemen mee hadden. Tja, en je kunt natuurlijk geluk hebben met een goedkope switch maar als er iets mis mee is, ben je toch altijd een tijd bezig voordat je er achter bent wat precies de oorzaak is, zeker als mensen geen reserve switches of lnb's hebben liggen. 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen