Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi, weet iemand hoe ik de A.B. weer goed krijg als hij op ned1staat en ik druk hem een plaats verder verspringt hij direkt naar rtl 4 soms springt hij ook zomaar 4 plaatsen terug ik denk dat ik iets niet goed gedaan hebt maar weet niet wat ?

bijrijder.

Geplaatst:

@sjaak (k)

De tijd is geen probleem maar als hij b.v op rtl 4staat en ik wil 1plaats terug dus op ned 3 slaat hij er 3 over en zet hij hem op

Ned 1 hoe dat is gekomen kan ik maar niet vinden.

Gr. Bijrijder.

Geplaatst:

Loopt er dan soms een opname ?? dan slaat hij de zenders die niet beschikbaar over Ned1HD en Rtl4HD zitten op dezelfde transponder,

Ned2HD zit op een andere transponder en die is niet beschikbaar bij een opname van bv Ned1HD..

Geplaatst: (aangepast)

Als het probleem van slecht functionerende toetsen blijft,

de AB eens openmaken en reinigen. Lijkt moeilijk om open te maken maar is het niet.

Heb mijn AB al eens opengemaakt bij slecht functioneren en doet het terug prima.

onder de batterijen x schroefje losdraaien

met een plastic kaartje de AB openen

beginnen zijkant onderaan AB (±5cm)

plastic kaartje erin richting batterij veren

dan kaart schuiven naar onderen rond het batterij gedeelte

de rest komt daarna gemakkelijk los

reinigen met een doekje en dan terug in elkaar klikken

en schroefje er terug op.

aangepast door profil
Geplaatst:

@ sjaak(k)

Nee juist met channel up down slaat hij 3plaatsen over en steeds precies op de zelfde plaatsen .

Op andere plaatsen b.v nummers 15-16-17etc. doet hij het wel in volgorde dat vind ik zo vreemd.

Geplaatst:

@profil,

Ga ik proberen ik denk niet dat het helpt omdat hij steeds de zelfde fout maakt ik vermoed toch dat het in een instelling zit

Maar het is het proberen waard.

Bedankt.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...