bijrijder Geplaatst: 24 januari 2013 Geplaatst: 24 januari 2013 Hoi, weet iemand hoe ik de A.B. weer goed krijg als hij op ned1staat en ik druk hem een plaats verder verspringt hij direkt naar rtl 4 soms springt hij ook zomaar 4 plaatsen terug ik denk dat ik iets niet goed gedaan hebt maar weet niet wat ? bijrijder.
bijrijder Geplaatst: 24 januari 2013 Auteur Geplaatst: 24 januari 2013 @sjaak (k) De tijd is geen probleem maar als hij b.v op rtl 4staat en ik wil 1plaats terug dus op ned 3 slaat hij er 3 over en zet hij hem op Ned 1 hoe dat is gekomen kan ik maar niet vinden. Gr. Bijrijder.
mebo870 Geplaatst: 24 januari 2013 Geplaatst: 24 januari 2013 Brakke zenderlijst The key to happiness. Stay away from idiots
bijrijder Geplaatst: 24 januari 2013 Auteur Geplaatst: 24 januari 2013 Heeft niets met zenderlijst te maken is van henksat er is iets met de ab gebeurt waardoor hij soms gewoon 3 plaatsen overslaat I.p.v. 1ikgrbruik pli 3.0
DeBeek Geplaatst: 24 januari 2013 Geplaatst: 24 januari 2013 Loopt er dan soms een opname ?? dan slaat hij de zenders die niet beschikbaar over Ned1HD en Rtl4HD zitten op dezelfde transponder, Ned2HD zit op een andere transponder en die is niet beschikbaar bij een opname van bv Ned1HD..
icesat Geplaatst: 24 januari 2013 Geplaatst: 24 januari 2013 (aangepast) Als het probleem van slecht functionerende toetsen blijft, de AB eens openmaken en reinigen. Lijkt moeilijk om open te maken maar is het niet. Heb mijn AB al eens opengemaakt bij slecht functioneren en doet het terug prima. onder de batterijen x schroefje losdraaien met een plastic kaartje de AB openen beginnen zijkant onderaan AB (±5cm) plastic kaartje erin richting batterij veren dan kaart schuiven naar onderen rond het batterij gedeelte de rest komt daarna gemakkelijk los reinigen met een doekje en dan terug in elkaar klikken en schroefje er terug op. 24 januari 2013 aangepast door profil
bijrijder Geplaatst: 24 januari 2013 Auteur Geplaatst: 24 januari 2013 @ sjaak(k) Nee juist met channel up down slaat hij 3plaatsen over en steeds precies op de zelfde plaatsen . Op andere plaatsen b.v nummers 15-16-17etc. doet hij het wel in volgorde dat vind ik zo vreemd.
bijrijder Geplaatst: 24 januari 2013 Auteur Geplaatst: 24 januari 2013 @de beek, Nee er loopt geen opname ik weet dat je van 1 transponder kan opnemen . In elk geval bedankt voor jr reactie
bijrijder Geplaatst: 24 januari 2013 Auteur Geplaatst: 24 januari 2013 @profil, Ga ik proberen ik denk niet dat het helpt omdat hij steeds de zelfde fout maakt ik vermoed toch dat het in een instelling zit Maar het is het proberen waard. Bedankt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen