Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo allemaal,

Inmiddels ben ik alweer zo'n half jaar de trotse bezitter van mijn Ultimo+.

Wat een top ding!

Echter, één ding is me nog steeds niet gelukt.. Keertje hier proberen ;-)

Ik heb een Ultimo, met daarop een vrij recente VTI image.. Zit nu niet thuis, maar kan het thuis even exact nakijken, mocht dat van belang zijn.

Aan het eind van tv programma's die ik kijk komt voor 2-3 seconden een EPG infoscherm omhoog met daarop de info van de uitzending, zoals je die ook onderin ziet wanneer je aan het zappen bent. Dit lijkt te gebeuren op het moment dat het volgens de EPG het volgende programma begint.. Maar dit loopt uiteraard niet altijd 100% synchroom met de werkelijkheid.

Hoe onderdruk ik deze popups, zonder deze te verliezen wanneer ik aan het zappen ben? Dan wil ik ze uiteraard wél graag zien.. :-)

Alvast bedankt!

..:: VU+ Ultimo w/ 3*DVB-C/T & WD 2TB ::.. | ..:: Humax iHDR5050C w/ WD 500GB ::.. | ..:: Synology DS1512+ w/ 5*Seatgate 3TB @ RAID6 (9TB effectively) ::..

Geplaatst:

Dat kan je in het menu op uit zetten;

Menu > Systeem > Diversen > nu scrollen tot aan infobalk weergeven bij EPG update: Nee.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Geplaatst:

Top, ga ik proberen.. Dank je wel!

..:: VU+ Ultimo w/ 3*DVB-C/T & WD 2TB ::.. | ..:: Humax iHDR5050C w/ WD 500GB ::.. | ..:: Synology DS1512+ w/ 5*Seatgate 3TB @ RAID6 (9TB effectively) ::..

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...