Ga naar inhoud


Windows 8 64 bit, wachtwoord klopt niet meer.


Gast Henri Aalten

Aanbevolen berichten

Gast Henri Aalten

Mijn vaste computer onder Windows 8 64 bit herkend mijn wachtwoord niet meer.

Ik weet wel 10000000% zeker dat ik het juiste wachtwoord instel.

Hoe los ik dit op.

 

En hoe stel ik het in zodat er geen wachtwoord ingevoerd hoeft te worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites


zou het kunnen dat je ingelogd was met een microsoft account ( gewoonlijk je e-mail adres als naam + een wachtwoord ) indien dit zo is moet er een internetverbinding zijn anders kun je niet gewoon inloggen ,

M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek

Lokatie's hoevenen & blier (belgië)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Henri Aalten

na weer opnieuw opstarten, en opnieuw het wachtwoord invoeren werkte het weer.

Maar waar en of hoe kan ik het zo instellen, dat ik geen wachtwoord meer hoef op te geven ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Henri Aalten

Ik heb dit nog gevonden, zie hieronder.

 

  • Op het startscherm, typ GPEdit.msc
  • Ga naar Computerconfiguratie, Beheersjablonen, Configuratiescherm, Persoonlijke instellingen
  • Dubbelklik op Vergrendelingsscherm niet weergeven
  • Kies voor Ingeschakeld om deze optie in te schakelen
  • Start de computericon1.png opnieuw op en het vergrendelscherm is uitgeschakeld

Ik kan alleen niet het Dubbelklik op Vergrendelingsscherm niet weergeven niet vinden!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met een paar muisklikken kun je voortaan de computer opnieuw opstarten zonder dat je je gebruikersnaam en je wachtwoord moet invoeren.

  • Start "Uitvoeren", door op de Windowstoets + R te drukken
  • Typ "netplwiz" in het invoervak.
  • Haal het vinkje voor "Gebruikers moeten een gebruikersnaam en wachtwoord opgeven om de computer te kunnen gebruiken" weg en klik op OK
  • Geef de gebruikersnaam en het wachtwoord op van de gebruiker die je automatisch wil laten inloggen en klik op OK
  • Start de computer nu opnieuw op om de wijzigingen van kracht te laten worden.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt toch zelf administrator rechten of heeft iemand anders je pc geïnstalleerd.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je zelf geïnstalleerd hebt zul je zelf het wachtwoord moeten weten lijkt me.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Henri Aalten

Ik heb het gevoel, dat wij elkaar niet goed begrijpen.

Ik weet natuurlijk mijn wachtwoord.

Maar als ik de miniatuur bekijk, die eerder is bijgevoegd, kan ik dat nergens een wachtwoord invoeren.

 

Het zal wel aan mij liggen, maar ik snap er niets van.

aangepast door Henri Aalten
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...