Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi,

onlangs overgestapt naar Hd abbo...de henksat settinglijst voor 19.2 en 23.5 geladen en voila

na een aanvraag bij cd hebben we nu ook HD. ( in openpli 3.0)

wat ik alleen vreemd vind is dat ondanks dat in de zenderlijst bijv rtl5HD staat, en wanneer gezapt word

in het infobalkje als sat 23.5 en 1920x1080 staat , er bij het zenderlogo in beeld geen hd staat en er bijv na de reclame het lopende prog. gecontinueerd wordt er in beeld verschijnt " ook beschikbaar in HD "....is dit normaal ??

lindie

live long and prosper !

Geplaatst:

Staat er bij ons ook meer kan ik niet zeggen momenteel

vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird            

Vu+ solo   - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor

Geplaatst:
er bij het zenderlogo in beeld geen hd staat en er bijv na de reclame het lopende prog. gecontinueerd wordt er in beeld verschijnt " ook beschikbaar in HD "....is dit normaal ??

Dat is normaal..

Geplaatst: (aangepast)

Tja het is alleen vervelend dat je die text ook op RTL 4,5,7,8 HD ziet, welke zender moet je dan opzetten om het in HD te zien..

precies dat vind ik nu juist zo raar..wat heeft het nu voor zin om zo'n mededeling te doen op een hd zender ?? inderdaad net of je moet overschakelen naar een andere zender ppfff...

maar ok bedankt voor de reactie allemaal. :) :)

aangepast door lindberg

live long and prosper !

Geplaatst:

Dit komt omdat rtl in regie maar 1 stream tezien krijgen en deze omzetten naar zowel hd als sd, vandaar dat je op bijde kanalen(sd als hd) dat ziet.Zender naam op decoder word gewoon doorgegeven voor sd heet het rtl 4/5/7/8 voor hd rtl 4/5/7/8 HD.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen