Mojo Geplaatst: 28 januari 2013 Geplaatst: 28 januari 2013 OK. Maar let op de volgorde. De dreambox moet dus zonder stroom zijn. Zodra je connect hebt gekozen dan pas de stroom op de dreambox. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
yoeriboven Geplaatst: 29 januari 2013 Auteur Geplaatst: 29 januari 2013 Dat is precies wat ik iedere keer doe. Helaas.
Loui (K) Geplaatst: 29 januari 2013 Geplaatst: 29 januari 2013 (aangepast) Is je nulmodem kabel wel goed? probeer het anders eens op een andere PC.Ik heb hier ook een PC van mijn vrouw met windows XP erop daarmee kan ik ook geen verbinding krijgen op mijn DM8000. wel op een oude Laptop waar ook XP opzit. 29 januari 2013 aangepast door Loui (K)
yoeriboven Geplaatst: 29 januari 2013 Auteur Geplaatst: 29 januari 2013 Heb het op twee PC's geprobeerd. Misschien ligt het inderdaad aan m'n nullmodem-kabel, maar dat zou raar zijn want hij is gloednieuw. Ik kan morgen bij iemand terecht die vaker Dreamboxen heeft geflasht en dan proberen we het met mijn nullmodem-kabel, dan weet ik of ik een kapotte heb of niet. Baal er wel van dat het mij niet gelukt is, dus hopen dat het aan de nullmodem-kabel ligt. Iedereen bedankt voor de hulp!
Mojo Geplaatst: 8 februari 2013 Geplaatst: 8 februari 2013 Hoe is het eigenlijk afgelopen met deze box? You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
yoeriboven Geplaatst: 8 februari 2013 Auteur Geplaatst: 8 februari 2013 Ik heb een nieuwe kabel gekocht, omdat ik dacht dat mijn nullmodem-kabel kapot was, maar ik krijg nog steeds geen reactie. Er schijnt hier in het dorp iemand te zitten die er verstand van heeft, dus ik denk dat ik hem bel. Blijf het raar vinden dat alles wat ik probeer niet werkt. Begin te denken dat het aan mijn box ligt.
gerardzh Geplaatst: 1 mei 2013 Geplaatst: 1 mei 2013 ik zit met het zelfde probleem heeft u al een oplossing gevonden ik word er gek van heb een dreambox 8000 hd pvr
Loui (K) Geplaatst: 2 mei 2013 Geplaatst: 2 mei 2013 ik zit met het zelfde probleem heeft u al een oplossing gevonden ik word er gek van heb een dreambox 8000 hd pvr Heb je dit http://www.dream-multimedia-tv.de/en/dm8000-flashing-dreamup goed na gelezen, en net zo gedaan?
gerardzh Geplaatst: 2 mei 2013 Geplaatst: 2 mei 2013 heb ik al geprobeerd dat het zo moet wis ik all ben all 4 dagen bezig !!!!
gerardzh Geplaatst: 2 mei 2013 Geplaatst: 2 mei 2013 het is op gelosd andere kabel gebruikt bedankt voor de reacti
Loui (K) Geplaatst: 2 mei 2013 Geplaatst: 2 mei 2013 (aangepast) Oke gelukkig dus de nulmodem kabel was het probleem. 2 mei 2013 aangepast door Loui (K)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen