Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Mijn flatscreen tv (grundig amira) vertoont het volgende patroon: Wanneer een kanaalnummer is ingevoerd wordt alleen het geluid van het kanaal hoorbaar. Pas na een aantal keren aan en uit gezet verschijnt er ook het beeld bij. Kan soms wel 8 keer aan en uit zijn voordat het beeld verschijnt.

Zit het defect in de tv of in de afstandsbediening? En wat valt er in het eerste geval aan te doen?

Alvast dank voor uw moeite.

Wiguhe

Geplaatst:

Het is een tijd geleden dat mijn ex- collega's deze tv's gerepareerd hebben. Maar het probleem zit in de tv. Inverter module die doorgesoldeerd moet worden. Als ik het mij nog goed herinner had het ook iets te maken met de massa van dit module dmv de schroefjes. Die maakte geen goed contact meer. Probleem kwam overigens na een tijdje weer terug. Dan werd dit module compleet vervangen (welke Grundig DLD via A...O als gereverbished verkocht tegen een speciale prijs). Ik hoop dat je iets aan deze sumiere info hebt.

AZBox HD+Premium, Dreambox, the Box! DVB-C met E2  VU+DUO2 twintuner Openpli

Geplaatst:

Heb het schema er even bij gehaald. het is

C637= 470 uf/25v

C628=1000 uf/16v

C629=1000 uf/16v

C603=1000 uf/16v

C604=1000 uf/16v

Voor een langere levensduur kan je het beste voor de 4 elco`s van 1000 uf/16v , 25 volt type`s nemen.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...