1pm Geplaatst: 26 januari 2013 Geplaatst: 26 januari 2013 En wel op hbo niveau dan met als naam : Hoe kan ik het beste frauderen in nederland !!!! 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
Gast gladys Geplaatst: 26 januari 2013 Geplaatst: 26 januari 2013 Fraudeurs hebben geen opleiding nodig.
1pm Geplaatst: 26 januari 2013 Auteur Geplaatst: 26 januari 2013 Daar heb je ook weer gelijk in klopt maar wat ik bedoel er moet een opleiding komen voor mensen met richtlijnen van hoe en wat het te doen . Dan heb je in iedergeval een diploma hiervoor zodat je kan aantonen ik heb dit geleerd en gestudeert hiervoor . 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
Gast gladys Geplaatst: 26 januari 2013 Geplaatst: 26 januari 2013 Is het diploma om aan potentiele slachtoffers te laten zien dat je geen amateur bent ?
1pm Geplaatst: 27 januari 2013 Auteur Geplaatst: 27 januari 2013 Ja klopt want het aantal faudeurs begint hier in ned toch de spuigaten uit te lopen en je hoort nooit meer ervan : flinke bonus ernog bij krijgen Direct een andere goeie baan (flink betaald enz 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
Sjattuh Geplaatst: 28 januari 2013 Geplaatst: 28 januari 2013 En jij zou niet precies hetzelfde doen als je de kans zou krijgen? Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Gast gladys Geplaatst: 28 januari 2013 Geplaatst: 28 januari 2013 (aangepast) Er is geen sprake van de kans krijgen. Het is de kans creeren. En dat is het verschil tussen hufter en slachtoffer, een mentaliteitskwestie. 28 januari 2013 aangepast door gladys
1pm Geplaatst: 28 januari 2013 Auteur Geplaatst: 28 januari 2013 Ja hallo jij bent helemaal warm zeg zou je t zelf niet doen als we zo gaan denken liggen we helemaal op de kont voor de toekomst .. Waar woon jij eigenlijk!! 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
Psychosammie Geplaatst: 28 januari 2013 Geplaatst: 28 januari 2013 Eh, waar gaat dit over? Of is dit het frustratiehoekje? Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
1pm Geplaatst: 29 januari 2013 Auteur Geplaatst: 29 januari 2013 Nou dit is niet frustatie hoor , maar het gebeurt meer en meer overal dat er gefraudeert wordt dan wordt het ff bekend en daarna hoor je niks meer erover en later blijkt dat ze ook nog met een flinke bonus weg zijn gekomen . Klein voorbeeld en dit is maar op laag niveau dan : ik ken mensen die rijden bv auto van de zaak hebben een tankpas en hele family tankt ermee vervolgens burgemeesters die laten zich omkopen door vastgoed handelaars bekijk je bv die jos van rey uit roemond half roermond is van hem heeft een kasteel van huis daar liggen (je hoort er niks meer van ). Ik wou dit alleen eens bekent maken alhoewel bekend!!! En zo kan ernog een hele lijst gemaakt worden 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
1pm Geplaatst: 30 januari 2013 Auteur Geplaatst: 30 januari 2013 Update: Van pol huiszoeking gehad wegens zwendel met van rey oud wethouder roemond sp er verdacht van fraude bron nieuws .nl 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
sattv4iedereen Geplaatst: 30 januari 2013 Geplaatst: 30 januari 2013 fraudeurs en bedrieger heb je hier in belgie ook.zo ben je in vele winkels al bedot als je hun deurkruk in de hand neemt. laat staan de vele bedriegers en fraudeurs op de verkoopsite's voor partikulieren. ook het (bewust?) achterhouden van informatie vind ik bedriegers. onlangs naar een gsm/telefoonwinkel geweest voor duo sim,en ze hebben mij (vergeten??) te vertellen dat ik daar 25€ aktivatie kosten moest voor betalen. gelukkig met internet,kan je op voorhand zelf info opzoeken,want hoeveel handelaars zijn er nog eerlijk al wil ik ze niet allemaal over dezelfde kam scheren. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
1pm Geplaatst: 1 februari 2013 Auteur Geplaatst: 1 februari 2013 Update In spanje parlements leden beschuldigd van corrupte voor miljoenen eurie ... bron : nieuws Joa zo gaat dat alaaf !!!!
1pm Geplaatst: 5 februari 2013 Auteur Geplaatst: 5 februari 2013 Update : In noord limburg fraude bij incasso bureau's bron : L1 Teletext Joa zo gaat dat alaaf !!!!
edbe Geplaatst: 5 februari 2013 Geplaatst: 5 februari 2013 dat is al heel lang bekend, ze plukken gewoon de normale ardwerkende Nederlander, en de faudeurs en oplichters en criminele krijgen bonussen..... 2 x Gigablue UHD & Bigsat 42e,28e,23e,19e,13e,1w
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen