Ga naar inhoud


zou er dan toch nog een nieuwe opleiding komen


1pm

Aanbevolen berichten


Daar heb je ook weer gelijk in klopt maar wat ik bedoel er moet een opleiding komen voor mensen met richtlijnen van hoe en wat het te doen .

Dan heb je in iedergeval een diploma hiervoor zodat je kan aantonen ik heb dit geleerd en gestudeert hiervoor .

 

1pm

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is geen sprake van de kans krijgen. Het is de kans creeren.

En dat is het verschil tussen hufter en slachtoffer, een mentaliteitskwestie.

aangepast door gladys
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dit is niet frustatie hoor , maar het gebeurt meer en meer overal dat er gefraudeert wordt dan wordt het ff bekend en daarna hoor je niks meer erover en later blijkt dat ze ook nog met een flinke bonus weg zijn gekomen .

Klein voorbeeld en dit is maar op laag niveau dan :

ik ken mensen die rijden bv auto van de zaak hebben een tankpas en hele family tankt ermee vervolgens burgemeesters die laten zich omkopen door vastgoed handelaars bekijk je bv die jos van rey uit roemond half roermond is van hem heeft een kasteel van huis daar liggen (je hoort er niks meer van ).

Ik wou dit alleen eens bekent maken alhoewel bekend!!!

En zo kan ernog een hele lijst gemaakt worden

 

1pm

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

fraudeurs en bedrieger heb je hier in belgie ook.zo ben je in vele winkels al bedot als je hun deurkruk in de hand neemt.

laat staan de vele bedriegers en fraudeurs op de verkoopsite's voor partikulieren.

ook het (bewust?) achterhouden van informatie vind ik bedriegers.

onlangs naar een gsm/telefoonwinkel geweest voor duo sim,en ze hebben mij (vergeten??) te vertellen dat ik daar 25€ aktivatie kosten moest voor betalen. :(

gelukkig met internet,kan je op voorhand zelf info opzoeken,want hoeveel handelaars zijn er nog eerlijk :confused: al wil ik ze niet allemaal over dezelfde kam scheren.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...