Gast Geplaatst: 7 oktober 2001 Geplaatst: 7 oktober 2001 hallo <BR>er hoeft maar een buitje te vallen en ik heb<BR>geen beeld meer.mij is gezegt dat dat normaal is.maar kan ik iets doen zodat ik niet met het kleinste buitje geen beeld meer heb.zijn er bv schootels die daar minder vatbaar daar voor zijn of kan ik iets anders doen.?<BR>b.v.b hartelijk dank<BR>boes
Gast Geplaatst: 7 oktober 2001 Geplaatst: 7 oktober 2001 Als alles goed staat afgesteld,en U gebruik maakt van en goede coax en dito lnb ,dan kan U overwegen een grotere schotel aan te schaffen om dit heuvel op te lossen.
Gast Geplaatst: 9 oktober 2001 Geplaatst: 9 oktober 2001 het is bij een 60cm schotel, normaal dat bij een flinke plensbui het beeld wegvalt. Als het beeld bij het eerste de beste buitje wegvalt is er iets niet in orde. Schotel beter uitrichten of een te lange slechte kabel vervangen, kan helpen. Hoe is je analoog beeld. Als daar visgraten in ziet is dat ook een teken dat het signaal aan de zwakke kant is.<p>[ 09-10-2001: Message edited by: feenstra ]
Gast Geplaatst: 10 oktober 2001 Geplaatst: 10 oktober 2001 bedank voor het antwoord.ik kijk dat allemaal ff na.
Aanbevolen berichten