Ga naar inhoud


Keuze nieuwe ontvanger, VU+ Duo2 vs. VU+ Solo2


Daveys

Aanbevolen berichten

Wel het minpuntje ivm de 2.5" moet ik dus terugnemen.

De verkoper in de zaak waar ik mijn pc-dinges haal beweerde dat die maximum in 750gB bestaat. Ik lees nu dat er zelfs 1Tb bestaat.

Dat is volgens mij dik in orde als opname medium.

Bij de DM800Hd se wordt ook de 2.5" hard disk gebruikt. Een andere kennis heeft die en is er wel tevreden over.

Ik kijk nu wel uit naar de duo2 waar Daveys het over heeft.

Welnee Tonskidutch ik bedoel met Dbox weldegelijk Dreambox, ik vergelijk dus de DM8020HD en de Solo2.

Ik vind het toch echt jammer dat de invoerder de keuze niet laat tussen de tuners zonder meerprijs.

Wat is een DM8020HD?
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 72
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Formateer je de HDD ext2, ext3, ext4 of vfat?

je hebt toch al een Thecus N5200 Pro

waarom nog een hdd inbouwen?

:D

ja is een geintje

met een NAS en solo2 heb je geen ingebouwde harddisc meer nodig

 

ext4 is voor linux apparaten prettiger

hangen er ook nog windows afhankelijken aan doe je ext3

 

1 partitie

Angela

Bob James

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha, die 6 x 2TB is in Raid 5 geconfigureerd en al redelijk vol dus die 2 x 1TB's van Toshiba zijn wel een beetje noodzakelijk.

 

Ext4 is het nu in 1 partitie :cool:

 

Afgelopen weekend heb ik de Wave op het dak gezet en de nodige kabeltje getrokken. Komende zaterdag is het uitrichten aan de beurt en dan kunnen we weer lekker via de satelliet kijken. Daar word ik weer vrolijk van :D

 

Ik ben echt heel erg benieuwd hoe en wat er allemaal kan via de NAS. Kan niet wachten.

VU+ Solo2 - WaveFrontier T90 - Spaun 4/1 SAR 411 WSG - Inverto Quad Black Ultra - Belden H125 - LG 60PM6700 - 13E-19.2E-23.5E-28.2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wie kan mij uitleggen hoe ik de Solo 2 op mijn Silverstore NAS aansluit? Ben hier niet zo erg ervaren mee.

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik game deze draad sluiten, het is een bende. Heb je hier een andere vraag gesteld dan de topic starter en geen antwoord, maak da een eigen topic aan met een juiste titel.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...