Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Dit weekend mijn Vu+ Ultimo uitgebreid met een DVB-C tuner, huidige setup is nu 2 x dvb-s & 1 x dvb-c.

Ik zit in regio Amsterdam waar UPC heerst dus na wat gepiel met schone VTi image & dvb-c settings stroomden de zenders gelukkig binnen.

Volgende stap is om de SAT zenders er bij te voegen en aangezien ik fan ben van die van Hans Transponder kan ik die zo inladen maarrrrr... nu komt het erop aan.

Is het dus mogelijk om de huidige gevonden kabelzenders en die van Hans middels dbedit of soortgelijk met elkaar te doen fuseren?

Ik heb tot op heden nog geen zenderlijsten mogen ontdekken met de volgende omschr.

19.2/23.5/UPC AMS. Dan maak ik er wel één voor het algemeen gebaseerd op die van Hans met aanvullend de dvb-c UPC ams maar dan wil ik wel de goeie tools hebben.

iemand die mij kan adviseren of wegwijs kan maken met how-to's?

aangepast door Morality

Xpeed LX2 | Vu+ Ultimo | DM800C (+se) | SAB Titan 3606 | Triax 19,2/23,5

Geplaatst:

in de eerstvolgende kanalenlijst Hans zal een boeket van UPC zitten dat ik op internet vond... of het in heel NL werkt... geen idee. UPC gebruikt landelijk wel vaak dezelfde frequenties.

Geplaatst:

Ben al een heel eind gekomen.

2 sessies dbEdits naast elkaar. De één met lijst Hans 19.2/23.5 en de ander met lijst UPC amsterdam.

en dan kopieren en plakken in de services lijst en eventueel bouquetten.

Achteraf piece of cake!

DBEdit heeft een optie om services en boeketten te exporteren / importeren, dit werkt dan weer niet.

Xpeed LX2 | Vu+ Ultimo | DM800C (+se) | SAB Titan 3606 | Triax 19,2/23,5

Geplaatst:

Dit is geen probleem. Ik gebruik zelf dreamset om de zenderlijsten samen te voegen.

Mijn Ziggo lijst veranderd nagenoeg niet.. en daarom heb ik eerst in mijn box een Ziggo lijst gemaakt. De lijst opgeslagen.

Satellietlijst gedownload en via het programma dreamset kun je zenderlijsten met elkaar vergelijken en toevoegingen in een apart boeket laten zetten die ik dus Ziggo heb genoemd.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...