Ga naar inhoud

frequentie en picons voor regio 5555

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

goedemiddag

ik ben opzoek naar frequentie en picons voor regio 5555 heb een nieuwe images er op gezet maar ben vergeten een back-up temaken

hoop dat jullie mij kunnen helpen

alvast bedankt

Geplaatst:

Welke image? En wat bedoel je precies met 'opzoek naar frequentie' ?

Als je Pli hebt kun je de picons gewoon uit de downloads halen, en een kabelscan doen en je hebt alles weer..

Geplaatst:

Die kun je downloaden via applicaties, heb ik vandaag ook gedaan.

dankje heb je ook toevallig ook hd picons voor ziggo :)

VU Uno 4K / OpenPLI / Maximum E85

Geplaatst:

Die kun je downloaden via applicaties, heb ik vandaag ook gedaan.

Aleen met OpenPLi violgens mij. Ik zou die voor Ziggo ontvangst sowieso aanraden (ook vanwege het aanwezig zijn van Cable scen e.d.). Maar dat is ieders eigen keuze uiteraard.

Geplaatst: (aangepast)

Als je in applicaties op de groene knop (downloaden drukt) heb je diverse Picon mogelijkheden:

Ziggo Casema of @home is heel uitgebreid (maar idd niet bijgewerkt op de laatste stand) die van Ocram wel (daar kan iedereen aan nbijdragen en zijn wel actueel alleen zitten daar gene radiozender Picons in), daar zitten echter ook wel satelliet Picons bij (maar dat maakt eigenlijk niet uit).

aangepast door Dream1975
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Als je in applicaties op de groene knop (downloaden drukt) heb je diverse Picon mogelijkheden:

Ziggo Casema of @home is heel uitgebreid (maar idd niet bijgewerkt op de laatste stand) die van Ocram wel (daar kan iedereen aan nbijdragen en zijn wel actueel alleen zitten daar gene radiozender Picons in), daar zitten echter ook wel satelliet Picons bij (maar dat maakt eigenlijk niet uit).

weet je misschien een makkelijkere manier om de pions te filteren dat je alleen de picons krijgt die jij nodig hebt 

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen