FCU Geplaatst: 28 januari 2013 Geplaatst: 28 januari 2013 goedemiddag ik ben opzoek naar frequentie en picons voor regio 5555 heb een nieuwe images er op gezet maar ben vergeten een back-up temaken hoop dat jullie mij kunnen helpen alvast bedankt
jerpsx Geplaatst: 29 januari 2013 Geplaatst: 29 januari 2013 Welke image? En wat bedoel je precies met 'opzoek naar frequentie' ? Als je Pli hebt kun je de picons gewoon uit de downloads halen, en een kabelscan doen en je hebt alles weer..
FCU Geplaatst: 29 januari 2013 Auteur Geplaatst: 29 januari 2013 Heb zelf newnigma en om een kabelscan tedoen heb ik een frequentie nodig
klinkie Geplaatst: 31 januari 2013 Geplaatst: 31 januari 2013 372.000 netwerk id 5555 dat zeg ik ..............linux
FCU Geplaatst: 31 januari 2013 Auteur Geplaatst: 31 januari 2013 dankje heb je ook toevallig ook hd picons voor ziggo
grunt Geplaatst: 2 februari 2013 Geplaatst: 2 februari 2013 Die kun je downloaden via applicaties, heb ik vandaag ook gedaan. dankje heb je ook toevallig ook hd picons voor ziggo VU Uno 4K / OpenPLI / Maximum E85
Dream1975 Geplaatst: 4 februari 2013 Geplaatst: 4 februari 2013 Die kun je downloaden via applicaties, heb ik vandaag ook gedaan. Aleen met OpenPLi violgens mij. Ik zou die voor Ziggo ontvangst sowieso aanraden (ook vanwege het aanwezig zijn van Cable scen e.d.). Maar dat is ieders eigen keuze uiteraard.
FCU Geplaatst: 4 februari 2013 Auteur Geplaatst: 4 februari 2013 Maar voor de nieuwe zenders van ziggo zitten de picons er niet bij
Dream1975 Geplaatst: 5 februari 2013 Geplaatst: 5 februari 2013 (aangepast) Als je in applicaties op de groene knop (downloaden drukt) heb je diverse Picon mogelijkheden: Ziggo Casema of @home is heel uitgebreid (maar idd niet bijgewerkt op de laatste stand) die van Ocram wel (daar kan iedereen aan nbijdragen en zijn wel actueel alleen zitten daar gene radiozender Picons in), daar zitten echter ook wel satelliet Picons bij (maar dat maakt eigenlijk niet uit). 5 februari 2013 aangepast door Dream1975
FCU Geplaatst: 15 februari 2013 Auteur Geplaatst: 15 februari 2013 Als je in applicaties op de groene knop (downloaden drukt) heb je diverse Picon mogelijkheden: Ziggo Casema of @home is heel uitgebreid (maar idd niet bijgewerkt op de laatste stand) die van Ocram wel (daar kan iedereen aan nbijdragen en zijn wel actueel alleen zitten daar gene radiozender Picons in), daar zitten echter ook wel satelliet Picons bij (maar dat maakt eigenlijk niet uit). weet je misschien een makkelijkere manier om de pions te filteren dat je alleen de picons krijgt die jij nodig hebt
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen