Ga naar inhoud


Sat1 Gold


Jan58

Aanbevolen berichten

Vanaf 19 Januari jl is de Duitse zender (vrij te ontvangen ) begonnen op de Astra 19 gr zo zag ik het op een andere Duitse zender teminste.

Ik had na deze datum al een paar keer de zenderlijst opnieuw in laten laden ,maar deze zender is er echt niet bij.

Hoe kan dit, en wat kan ik nog doen ?

Heb een Philips HD ontvanger type: 8121 met een originele smartcard van CD.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Satellit: Astra 19,2°Ost

Frequenz: 12544 MHz

Transponder: 107

Polarisation: Horizontal (H)

Symbolrate: 22000

FEC / 5/6

 

Even met de hand toevoegen

Het kan zijn dat deze zender ontvangen wordt op de programmaplaats van de zender sixx.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jan58, Je moet in dit geval ontvanger heel Astra 1 FTA laten inlezen. Dan zit ie ertussen.

 

Dit vond ik ook al zo gebruikersonvriendelijk van de 7141. Daarom heb ik hem niet meer.

Deze ontvangers zijn CDS-gecertificeerd en primair geschikt voor de Fastscan.

 

Als een zender er nog niet in zit, moet je de ontvanger alle frequenties laten inlezen of soms handmatig toevoegen en daarna de hele frequentielijst weer laten afzoeken. Een crime!

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had een mail gestuurd naar Cd met deze vraag , hoe of ik Sat1Gold moest ontvangen. Kreeg het volgende antwoord vanmiddag terug:

 

U geeft aan SAT 1 GOLD te willen zien.

 

Wij zijn momenteel helaas niet voorzien van Sat 1 Gold.

Wij willen natuurlijk, dat elke klant hun wensen met CanalDigitaal delen

en wij proberen daar naar toe streven. Wij zullen het onderwerp

SAT 1 GOLD aankaarten en wie weet zijn wij in de toekomst hiervan

van voorzien. Op dit moment hebben wij alleen nog maar SAT 1 die we kunnen aanbieden.

 

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd

 

Met vriendelijke groet,

 

 

Klantenservice CanalDigitaal

 

 

Wat een antwoord zeg, het is een FTA zender en is niet te zien via Cd ontvanger.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had nogmaals contact gehad met CD, met de vraag waarom ik de zender niet kan ontvangen. Hun schrijven terug dat de zender Sat1 Gold niet op de Astra 19.2 gr staat.

 

Nou vraag ik me toch af wie heeft het nou goed de jongens hier op de site of bij Cd.

 

Graag en reactie ?

 

Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is dan leukDDat is leuk voor je, je hebt zeker geen Philips DSR 8121 want daarop komt hij echt niet te voorschijn. Er moet toch een mogelijkheid zijn om de zender erin te krijgen, met het menu van CD lukt dat niet. Kan alleen scannen via hoofdtransponder 12515 en die is van Canal Digitaal zelf. Heeft iemand ook dit probleem gehad en heeft de oplossing ???

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Als je een CD-tuner neemt kies je voor gemakkelijk een lijst inladen en naar Nederland kijken in een door hen bepaalde volgorde en evt. een paar buitenlanders die je zelf niet kunt kiezen. Voor 80% of meer van de Nederlanders is dat meer dan genoeg.

Op zich niets mis mee, mits CD in hun advertenties e.d. zou aangeven dat dat het is.

Degenen die meer verwachtten hebben pech gehad en zich niet goed genoeg geïnformeerd (maar wie verwacht dat dat nodig is) en moeten idd. (alsnog / als de bliksem) een tuner nemen die z'n ballen / eierstokken nog heeft en alles (nog) kan en er echt zin in heeft. ;)

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...