pukje Geplaatst: 30 januari 2013 Geplaatst: 30 januari 2013 Ik vraag mij af of het tegenwoordig nog nuttig is het forum op te delen op ontvanger merk. Het gedrag en mogelijkheden wordt hoofdzakelijk bepaald door de software die er op draait. Wat blijkt nu dreambox/Xtrent/V+/en anderen hebben de zelfde software en doen ook het zelfde . Waarom niet indeling maken enigma1 en enigma2 ontvangers. Als je dan een vraag stelt bereik je een groter publiek met meer kans op antwoord. Andere fora's doen dat ook een computer forum deelt ook niet in op merk (intel/asus/acer/enz) maar op windowsXP/vista/W7 enz). Als ik een vraag heb over DLNA en wil het hele publiek bereiken moet ik het posten in dreambox + Xtrent + V+ + multimedia Hoe denken anderen erover ?
egypt Geplaatst: 30 januari 2013 Geplaatst: 30 januari 2013 Om alle vergissingen uit te sluiten en een duidelijk overzicht te houden lijkt mij een opdeling per ontvanger toch beter.
Mojo Geplaatst: 30 januari 2013 Geplaatst: 30 januari 2013 "Waarom niet indeling maken enigma1 en enigma2 ontvangers." Enigma 1 zou nog wel gaan maar Enigma 2 kan volgens mij niet omdat die per type ontvanger anders is. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
katwezel Geplaatst: 30 januari 2013 Geplaatst: 30 januari 2013 Ik vind het nog steeds zeer overzichtelijk en gebruiksvriendelijk , dus laat het nog effe zoals het is M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek Lokatie's hoevenen & blier (belgië)
sattv4iedereen Geplaatst: 30 januari 2013 Geplaatst: 30 januari 2013 vind ik ook.als ik problemen heb met mijn vu,dan ga ik naar vu,en lees/post naargelang nodig.als alles onder enigma 2 komt,dan zou het volgens mij onoverzichtelijk worden. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
pukje Geplaatst: 30 januari 2013 Auteur Geplaatst: 30 januari 2013 De reacties zijn duidelijk het is dus prima zo Mijn gedachte WAS aangezien de enigma ontvangers zo goed als het zelfde zijn dan kan bij een vraag een van een dreambox receiver beantwoord worden door een een VU+ gebruiker
dvbs Geplaatst: 30 januari 2013 Geplaatst: 30 januari 2013 pukje Of je opteert voor beiden. -je houdt de indeling met de verschillende ontvangers -én je voegt een extra "Enigma2-algemeen" forum toe Er zijn idd vragen ontvanger gerelateerd en andere die algemeen zijn. En nu ga ik mezelf tegenspreken :- Misschien wordt het dan te moeilijk om te beslissen in welk forum je iets moet posten? ..... Groeten van dvbs, UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4
sattv4iedereen Geplaatst: 30 januari 2013 Geplaatst: 30 januari 2013 ik ga meestal in alle forums lezen.als vu gebruiker en ondervindingen,kan je soms toepassen bij een dreambox,en hoogstwaarschijnlijk het omgekeerde ook.omdat ik al verschillende keren goed geholpen ben,probeer ik zelf ook mensen naar mijn kennis te helpen.of dit nu een vu dreambox extrend of een simpele gecertificeerde ontvanger is,maakt niks uit. wat ik wel als een (sub) forum zou willen zien,is buiten dvb-s/c/t ook ip tv zoals ontvangst via de koperparen of via de glasvezel.het is wel een sat forum,maar dit zou naar mijn mening niet mogen ontbreken. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen