Ga naar inhoud

Pas de forum indeling nog in deze tijd

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik vraag mij af of het tegenwoordig nog nuttig is het

forum op te delen op ontvanger merk.

Het gedrag en mogelijkheden wordt hoofdzakelijk bepaald door

de software die er op draait.

Wat blijkt nu dreambox/Xtrent/V+/en anderen hebben de zelfde software en

doen ook het zelfde .

Waarom niet indeling maken enigma1 en enigma2 ontvangers.

Als je dan een vraag stelt bereik je een groter publiek met meer

kans op antwoord.

Andere fora's doen dat ook een computer forum deelt ook niet in

op merk (intel/asus/acer/enz) maar op windowsXP/vista/W7 enz).

Als ik een vraag heb over DLNA en wil het hele publiek bereiken

moet ik het posten in dreambox + Xtrent + V+ + multimedia

Hoe denken anderen erover ?

Geplaatst:

"Waarom niet indeling maken enigma1 en enigma2 ontvangers."

Enigma 1 zou nog wel gaan maar Enigma 2 kan volgens mij niet omdat die per type ontvanger anders is.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Geplaatst:

Ik vind het nog steeds zeer overzichtelijk en gebruiksvriendelijk , dus laat het nog effe zoals het is

M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek

Lokatie's hoevenen & blier (belgië)

Geplaatst:

vind ik ook.als ik problemen heb met mijn vu,dan ga ik naar vu,en lees/post naargelang nodig.als alles onder enigma 2 komt,dan zou het volgens mij onoverzichtelijk worden.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:

De reacties zijn duidelijk het is dus prima zo

Mijn gedachte WAS aangezien de enigma ontvangers zo goed

als het zelfde zijn dan kan bij een vraag een van een dreambox

receiver beantwoord worden door een een VU+ gebruiker

Geplaatst:

pukje

Of je opteert voor beiden.

-je houdt de indeling met de verschillende ontvangers

-én je voegt een extra "Enigma2-algemeen" forum toe

Er zijn idd vragen ontvanger gerelateerd en andere die algemeen zijn. En nu ga ik mezelf tegenspreken :crazy: :- Misschien wordt het dan te moeilijk om te beslissen in welk forum je iets moet posten?

.....

Groeten van dvbs,        

UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Geplaatst:

ik ga meestal in alle forums lezen.als vu gebruiker en ondervindingen,kan je soms toepassen bij een dreambox,en hoogstwaarschijnlijk het omgekeerde ook.omdat ik al verschillende keren goed geholpen ben,probeer ik zelf ook mensen naar mijn kennis te helpen.of dit nu een vu dreambox extrend of een simpele gecertificeerde ontvanger is,maakt niks uit.

wat ik wel als een (sub) forum zou willen zien,is buiten dvb-s/c/t ook ip tv zoals ontvangst via de koperparen of via de glasvezel.het is wel een sat forum,maar dit zou naar mijn mening niet mogen ontbreken.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen