Ga naar inhoud

In Prive mail rommelen

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste Michel, bij deze schrijf ik me uit van wat ooit een belangrijke en fijne website was , dit doe je niet met mij, NIET in m'n priverotzooi zitten,.....suc6

• Moderator
Geplaatst:

Misschien in een privé mail een firmanaam of webwinkel geschreven, en toen ***geen reclame*** terug gezien?

Dat gebeurt dus volautomatisch door de board software, die dat soort uitingen blokkeert in alles wat je schrijft.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst: (aangepast)

Beste Michel, bij deze schrijf ik me uit van wat ooit een belangrijke en fijne website was , dit doe je niet met mij, NIET in m'n priverotzooi zitten,.....suc6

Ben benieuwd,terecht of onwetend verontwaarigd.

Als je al openbaar zo verontwaardigd doet, geef dan ook duidelijk aan wat er wel niet allemaal is gebeurd.

Misschien hebben anderen er ook wat aan,of kunnen jou meteen verklaren hoe het is gelopen.

Zo, heb ik eerder het idee dat het zo een beetje als posting hierboven is gegaan.

Lijkt dan een beetje op een lekenschreeuw.

aangepast door looney2

HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]

Geplaatst:

volgens mij is het gewoon een persoon die het hier niet meer leuk vind maar niet weg durft te gaan.

hij is daardoor op zoek gegaan naar iets om te kunnen gillen dat het hier niet goed is/gaat.

jammer voor hem dat hij nou net de verkeerde reden gevonden heeft :)

maargoed ik zal hem niet missen.

edje

Vu+ Solo2
Dreambox 800s

• Beheerder
Geplaatst:

Deze slapert vroeg me via email zijn account te wissen. Toen wist ik nog niet dat die dwaas ook hier een bericht geplaatst had. Ik heb er nog maar een email aan gewaagd:

Je slaat hier http://www.sat4all.com/forums/topic/330375-in-prive-mail-rommelen/

echt volledig de plank mis. Ik zit echt je privéberichten niet te lezen, laat staan te wijzigen hoor.

Wij hebben een groot aantal winkels in een auto-censuurlijst staan omdat anders leden (per ongeluk) toch links naar winkels op het forum plaatsen.

Die censuur wordt door de forum software ook in privéberichten toegepast. Dat doet de forum software standaard zo en is niet te wijzigen.

Als je me dat netjes had gevraagd, had je een net antwoord gekregen. Nu ben je gewoon een dwaas ;)

Met vriendelijke groet,

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.