Ga naar inhoud

nieuws van de VMMa is gelijk een soapserie zonder einde.

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hi,

ik heb gisteren "verplicht" gekeken naar het nieuws van vtm.normaal als ik het nieuws bekijk,doe ik dat op de vrt.

ik heb er dan ook niks van bijgestoken,want ik vind (en vond dat vroeger ook al) dat ze bij den vtm hun nieuws maken als een eindeloze soapserie zonder vakmanschap maar met een stelletje losers die enkel het geld interesseren,maar niet het nieuws.

ik ben graag bij,met het nieuws in alle werelddelen,en moest gisteren concluderen,dat ik een kleine 10 menuutjes buitenlands nieuws gezien heb.het nieuws van koningin beatrix,sorry voor de nederlandse lezers,was bijna gelijk een soap.

het verbaasd me dan ook niet,als je de kijkcijfers soms bekijkt,dat het vrt journaal meer kijkers heeft dan het vtm nieuws,dat in mijn ogen niks te betekenen heeft en een waardeloze en nutteloze uitzending is.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:

Ik heb gisteren naar de één gekeken ( de vrt dus ) en het nieuws ging quasi volledig over koningin Beatrix .

Nieuws wordt nu eenmaal gemaakt door mensen die denken dat ze weten wat wij moeten zien : je neemt het of je laat het , maar commercieel of publieke zender : geen verschil .

Wil je in Belgie een "ander" nieuws zien , dan moet je naar de franstalige zenders , maar daar kom je hetzelfde verhaal tegen bij rtbf en rtl .

Hetzelfde bij de kranten trouwens , op " De Tijd " na zijn het quasi copies van elkaar . Leve internet en zoek het zelf ...

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Geplaatst:

dat is waar,bij een krant kan je oninteressante artikels overslaan en niet lezen.als ik dan eens nieuws wil zien,en het opvraag,is dit handig,alles dat ik niet wil zien,spoel ik door.en aangezien de meeste kranten dezelfde bureau hebben,is het niet moeilijk dat kranten bijna copy's zijn van elkaar.om bij te blijven gebruik ik het meeste een android app van een belgische krant.zo maak ik geen reclame.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen