sattv4iedereen Geplaatst: 30 januari 2013 Geplaatst: 30 januari 2013 hi, misschien is het moeillijk om te zeggen,mar ik zoek na een paar miskopen een goede printer scanner copyeerder voor een zachte prijs. wie heeft tips,merk model enz indien dit de regels niet overtreed. geen links aub. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
dorus43 Geplaatst: 31 januari 2013 Geplaatst: 31 januari 2013 (aangepast) hi, wie heeft tips,merk model enz . Ik ben tevreden van mijn Brother DCP-J315W, heeft 4 afzonderlijke inkt-cartridges goede ondersteuning op Brother site voor Linux . Tevens zijn er goedkopere (huismerk ) cartridges beschikbaar indien gewenst en kan via wifi printen (wat ik niet gebruikt daar ik al een printer-server gebruikt). Groetjes Dorus 31 januari 2013 aangepast door dorus43 Octagon 4K UHD SF8008 (OpenPli 8.3) (Oscam ) ( Vu+Zero) (OpenPli 7.3) (Oscam )
Psychosammie Geplaatst: 31 januari 2013 Geplaatst: 31 januari 2013 Je moet wel even vertellen wat je wensen zijn tav gebruik. Ik ben zelf heel blij met mijn Brother DCP-7070DW. Een draadloze zwart/wit laserprinter die duplex kan printen. Ik heb deze gekozen omdat ik geen kleurenprinter nodig heb. Foto's afdrukken doe ik nooit. En ik gebruik de printer vrij weinig, dat geeft bij inktjet printers altijd problemen maar bij laserjet niet. Kortom, voor mij een probleemloze printer waarbij door beperkt gebruik de printkosten niet echt relevant zijn. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Penthe Geplaatst: 31 januari 2013 Geplaatst: 31 januari 2013 Hier een draadloze kleuren Lexmark X4650 AllinOne tot nog toe de beste die we in huis gehad hebben, koste nog geen 80 euro, je kan er ook een USB stickje insteken of SD kaartjes.
Con Geplaatst: 1 februari 2013 Geplaatst: 1 februari 2013 Ik heb 2 maanden gelden gekozen voor de Samsung kleurenlaser/scanner/draadloos/netwerk printer. Deze bevalt me uitstekend. Type CLX 3305W. € 228,99. Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen