Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

beste satters,

ik heb in de huiskamer een et9200 draaien met daar in een cd kaart.

deze heb ik gedeelt naar de slaapkamer via cccam.

nu wil ik graag op mijn dochter haar slapen ook een tuner zetten.

en vervolgens wil ik dan een aantal zender blokkeren.

waar onder de XXX zenders.

kan ik dit in haar f lijn zetten.

zoja hoe kan ik dit doen.

alvast bedankt

gr.

henk

helemaal niks meer op schotel gebied ( mis het ook niet)

Geplaatst:

Ik ken geen oplossing in CCCam maar ik weet dat het wel mogelijk is met Oscam maar dit is niet zo 1, 2, 3 gedaan, dit is natuurlijk wel een uitdaging van de hobby lees eerst maar eens door het Oscam gedeelte.

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Geplaatst:

waarom zet je geen kinderslot op die zenders dat is toch veel makkelijker en veel sneller gedaan

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Geplaatst:

de oplossing is in de F lijn deze zenders te blokeren door de laatste cijfers na de : er in te zetten,bv:

{ 07FD,07fa }

test dit eens of dat voor jou de oplossing is,

Cccam wel eens herstarten na deze ingave in je CCcam waar je F lijn instaat.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Geplaatst:

oke super maar waar haal ik de vertaling van deze code''s dan

{ 07FD,07fa } wat voor zender het is...

dus zo

F: login wachtwoord 5 0 0 { 0:0:3 } { 07FD,07fa } ????

gr.

henk

helemaal niks meer op schotel gebied ( mis het ook niet)

Geplaatst:

waarom zet je geen kinderslot op die zenders dat is toch veel makkelijker en veel sneller gedaan

omdat de dag van vandaag een kinderslot gemakkelijk door kinderen te achterhalen is.een kinderslot is goed voor peuters,maar eens ze een paar jaar oud zijn,heeft een kinderslot geen zin meer.(spreek van ervaring).

dus is het beste dat de o.p.,deze zenders blokkeert via de f lijn,wat perfect mogelijk is,maar ik ben het vergeten hoe.

ik heb op die wijze nog vtm geblokt,om mensen te kloten.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst: (aangepast)

omdat de dag van vandaag een kinderslot gemakkelijk door kinderen te achterhalen is.een kinderslot is goed voor peuters,maar eens ze een paar jaar oud zijn,heeft een kinderslot geen zin meer.(spreek van ervaring).

dus is het beste dat de o.p.,deze zenders blokkeert via de f lijn,wat perfect mogelijk is,maar ik ben het vergeten hoe.

ik heb op die wijze nog vtm geblokt,om mensen te kloten.

dat zal wel meevallen hoor dat een kinderslot voor peuters is,het werkt goed.....met vier cijfers zijn er heel wat combinaties mogelijk 10.000 namelijk aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Geplaatst:

dat zal wel meevallen hoor dat een kinderslot voor peuters is,het werkt goed.....met vier cijfers zijn er heel wat combinaties mogelijk 10.000 namelijk

hoe verklaar jij dan,dat mijn broers kind van 10 de code heeft weten te achterhalen (4 cijfers) van belgacom tv?ik heb op opdracht van mijn broer deze erin gezet,en die was al meer dan een uur gaan slapen,en was nergens genoteerd,en mijn broer en zijn vrouw wist de code niet.

ook weet ik er die om de halverklap de code van hun garage poort moeten herzetten,omdat de kinderen die om de halverklap weten.

daarom staat er in hun computer (van mijn broer) een administrator paswoord van 15 karakters letters cijfers en hoofdletters door elkaar.vroeger kon je in win xp pro,de pc blokkeren voor een zelf in te stellen tijd als bvb 3X het verkeerde wachtwoord was ingesteld.ik weet niet als dit kan in win7 en 8?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:

zoek een up to date Cccam zenderlijst waar de zenders instaan met hun code's naar de zenders en haal daar die info uit en zet deze in de F lijn zoals ik zei,

zo simpel is het.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Konig FTA20

Geplaatst:

Misschien is de onderstaande truc iets voor je?

Zet in cccam.cfg de onderstaande lijn

SMARTCARD SID ASSIGN : /dev/sci1 100 { }

Herstart cccam en loop daarna even langs alle zender die wilt blokkeren.

Bij entilements kun je nu de SID's uitlezen die het betreft.

Zou je meer dan 100 zender willen blokkeren, dan moet je daar een hogere waarnemingen neerzetten.

Geplaatst:

Misschien is de onderstaande truc iets voor je?

Zet in cccam.cfg de onderstaande lijn

SMARTCARD SID ASSIGN : /dev/sci1 100 { }

Herstart cccam en loop daarna even langs alle zender die wilt blokkeren.

Bij entilements kun je nu de SID's uitlezen die het betreft.

Zou je meer dan 100 zender willen blokkeren, dan moet je daar een hogere waarnemingen neerzetten.

dan blokeert die ze toch ook voor zichzelf op de box beneden?????

Konig FTA20

Geplaatst:

dan blokeert die ze toch ook voor zichzelf op de box beneden?????

Dit is dan ook alleen als antwoord bedoeld op zijn vraag hoe hij aan de SID's van te blokkeren zenders kan komen.

Dus na uitlezen van de SID's weer verwijderen.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen