Loui (K) Geplaatst: 2 februari 2013 Geplaatst: 2 februari 2013 Ik heb inmiddels begrepen dat zenders als Cultura24 en Politiek24 niet via de Dreambox kunnen wegens rechten (?). Waarom dat dan wel kan op een laptop is mij niet duidelijk... Op een vracht lawaaizenders-met-vrachten-reclame zit ik niet te wachten! Het gaat om codecs waar Dmm geen rechten op heeft, maar zodra ze die wel zouden hebben werkt het gewoon.
groeselt Geplaatst: 3 februari 2013 Geplaatst: 3 februari 2013 Ik heb de laatste hans settings erop gezet met dreamedit 5.2.0 dreambox 800 herstart, maar geen stream doet het, ook niet 1 minuut wachten
Loui (K) Geplaatst: 3 februari 2013 Geplaatst: 3 februari 2013 Wat voor image heb je erop dan? Op OpenPli v2.1 werkte het prima.
Loui (K) Geplaatst: 3 februari 2013 Geplaatst: 3 februari 2013 (aangepast) Daarop werkt het niet. Neem de laatste van OpenPli daar werkt het wel op. 3 februari 2013 aangepast door Loui (K)
groeselt Geplaatst: 3 februari 2013 Geplaatst: 3 februari 2013 aah, ok. jammer, dan maar wachten heb geen zin om openpli erop te zetten
DeBeek Geplaatst: 3 februari 2013 Geplaatst: 3 februari 2013 (aangepast) Warom niet, je krijgt dan veel meer mogelijkheden zoals een goede webbrouwser en nog veel meer....... in PLi voor de Dreambox zit geen webbrowser.. en ook geen hbbtv.. 3 februari 2013 aangepast door DeBeek
icesat Geplaatst: 3 februari 2013 Geplaatst: 3 februari 2013 (aangepast) Ik heb de laatste hans settings erop gezet met dreamedit 5.2.0 dreambox 800 herstart, maar geen stream doet het, ook niet 1 minuut wachten de laatste unstable newnigma Installeer eerst van newenigma2 feed deze 3 bestandjes(best in deze volgorde) librtmp0_2.46c librtmp-bin_2.46c gst-plugins-bad-rtmp Dan zouden de meeste streams het wel moeten doen 3 februari 2013 aangepast door profil
groeselt Geplaatst: 4 februari 2013 Geplaatst: 4 februari 2013 Installeer eerst van newenigma2 feed deze 3 bestandjes (best in deze volgorde) librtmp0_2.46c librtmp-bin_2.46c gst-plugins-bad-rtmp Dan zouden de meeste streams het wel moeten doen dankjewel, hij doet het nu
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen