Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

na veel gepuzzel weet ik eindelijk een beetje hoe ik codes in een hexfile kan aanpassen,maar nu krijg ik steeds de melding "steek smartcard in slot1" en mijn decoder doet helemaal niets meer.Alleen wanneer ik door middel van schakelaar op voorzijde uit/aan zet doet deze het weer, dit gebeurd alleen bij C+ zenders of zenders in relatie met C+ .Wat doe ik fout? shocked.gif" border="0confused.gif" border="0

Geplaatst:

attacks van C+ !<BR>Andere files laden en hupsakee!!<BR>eventjes alles goed lezen en je komt er wel !

Geplaatst:

gebruik een andere file.ik denk dat die niet goed is want als de file niet goed is krijg je inderdaad zo,n melding en blokkeerd de tuner.

Geplaatst:

De file heb ik reeds een paar keer gebruikt waarvan ik alleen de key files gewijzigd heb, hoe kan het dan dat de huidige files een paar dagen wel goed gedraaid hebben ?<BR>Met vr. gr. Rene confused.gif" border="0confused.gif" border="0

Geplaatst:

omdat ze dat doen om jou te pesten jij denkt dat je het voorelkaar hebt maar daar kom je een paar dagen later wel achter (niet dus)<BR>en maar weer kijken of je het weer klaar kunt krijgen hobby noemen ze dat het houd je van de straat is leuk toch als er weer wat veranderd laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Rienk

Geplaatst:

Crazy murdoc file gebruiken met 2e versie pic file die op duck staan !<BR>succes

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.