Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Gisteravond lekker aan het tv kijken, een opnamen op de HDD. Zoineens blijft het beeld hangen. Op geen mogelijkheid meer beweging in de ET9000 (overigens nog met openpli 2.0 van mei 2011) te krijgen. Uiteindelijk heb ik hem uitgezet en geprobeerd opnieuw te starten. Als ik hem weer aanzet blijft hij in het scherm staan van X-trend. Vervolgens de hdd losgegooit. geen resultaat. Opnieuw Openpli 2.0 geflashed. Dat ging goed maar bleef staan in het bootscherm en op het display staat booting.

Ik heb geen idee meer wat ik moet doen, wie helpt?

Geplaatst:

Terug naar de satboer ermee lijkt erop dat de sucurity board defect is geraakt en dat kun je zelf niet oplossen.

De Groeten Van Cobus R
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC)  / MaXytec Multibox (Fallback)
Ziggo kabel (FTA)

Geplaatst:

Bedankt voor je reactie, ik had dat vermoeden al. Enig idee wat de reparatie kosten zijn van zoiets en hoe lang dat kan gaan duren. Het is namelijk onze enige ontvanger :-(

Geplaatst:

Nee dat weet ik niet maar je had 2 jaar garantie dus ik neem aan dat er nog garantie op zit namelijk

De Groeten Van Cobus R
Ziggo kabel (FTA)

Geplaatst:

Ik had inderdaad twee jaar garantie maar heb de ontvanger al meer dan 2 jaar.. Dus helaas. Ben al ff aan het kijken voor een andere en dan laat ik deze repareren

Geplaatst:

nou als het goed is zijn ze erg coulant en zou het dan ook gewoon proberen en je heb er recht op want een decoder moet minimaal 5 jaar lang meegaan.

De Groeten Van Cobus R
Ziggo kabel (FTA)

• 4 weken later...
Geplaatst:

Hallo,

Hier hetzelfde probleem met ET9000, stroom erafgeweest en boot niet meer door, kan wel flashen maar blijft gewoon in boot hangen denk (secu board defect ), uiteindelijk zie ik enkel in het schermpje et9x000 en verder niets.

Ik wil deze eventueel wel opsturen cq laten repareren maar heb deze tweedehands gekocht van iemand die hem gewonnen had dus geen bon ( althans ik toch niet )

Iemand enig idee waar ik dit naar toe zou kunnen sturen ?

Nieuwe kopen is altijd nog een (dure ) optie.

hoor graag jullie ideeen.

• Like 1
Geplaatst:

Gewoon eens contact opnemen met een satboer en wie weet is hij/zij wel genegen om hem op te sturen.

De Groeten Van Cobus R
Ziggo kabel (FTA)

Geplaatst:

Ook heb ik mijn satontvanger (ET9000) gestuurd naar een satboer in het noorden van het land zonder bon te kunnen overleggen maar er zat nog wel garantie op...deze hebben hem naar de importeur gestuurd en deze heeft hem kosteloos gemaakt terwijl er afgesproken was dat er 35 euro ondezoekskosten zouden worden gerekend...goede service dus...helaas heb ik hem 2 x moeten opsturen (na de 1ste keer was hij nog niet goed..) op eigen kosten...en hij kwam pas na een maandje ongeveer retour...

Humax 5400, dreambox 600s, dreambox 800HD en een ET9000 met openPli op Pana 42px80

ps3 60 gb ps2 BC

Geplaatst:

Zou je mij in een pm het adres van die satboer kunnen sturen? Ik heb de ontvanger namelijk nog niet opgestuurd. Ik heb gezocht en gezocht maar kan de bon nergens meer vinden :-(

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...