Ga naar inhoud


blij met de euro,of toch liever weer belgische frank of gulden?


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

Welke jongens kopen de feraries lamborginies prive jetjes enz enz ?

De jongens met torenhoge inkomens.

Worden die gesneden zijn de arme arbeiders van ferarie enz werkloos en

in de uitkering

Altijd verder kijken dan de neus lang is.

En los daarvan over die torenhoge inkomens wordt ook torenhoge

belastingen afgedragen.

 

Sorry maar moet je op deze opmerkingen nog reageren???

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 81
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Welke jongens kopen de feraries lamborginies prive jetjes enz enz ?

De jongens met torenhoge inkomens.

Worden die gesneden zijn de arme arbeiders van ferarie enz werkloos en

in de uitkering

Altijd verder kijken dan de neus lang is.

En los daarvan over die torenhoge inkomens wordt ook torenhoge

belastingen afgedragen.

In Jip en Janneke taal;

Hoe groter de taart die de vetzak krijgt hoe meer kruimeltjes er voor de anderen op de grond vallen.

En dat zou eerlijker zijn dan iedereen een kans op een stukje taart te gunnen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier wordt nog altijd ervan uit gegaan dat er een potje is die verdeeld kan worden

en dat verder niets over blijft.

In de economie/handel is het zo alles wat binnen komt gaat er ook weer uit maar

komt ook weer terug ,wat heeft het dan gekost NIETS

 

Gift voor de economie is een rem in te bouwen (bezuinigen) dit resulteert erin dat

minder bij de bedrijven terug komt en dan is de negatieve cirkel rond altijd maar minder.

 

Ons buurland duitsland heeft twee jaar geleden extra geld in de economie gepompt waardoor

de staatsschuld flink toegenomen is maar ondertussen is dat geld weer terug in de staatskas maar

dan wel met een goed lopende economie die ieder jaar stijgt ipv daalt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil de Gulden terug, en zo snel mogelijk uit de EU!

1 Munt voor een aantal diverse landen is gekkenwerk. Je kan gewoon geen goed monetair beleid voeren, omdat je altijd voor de ene groep goed en voor de anderee groep slecht zal doen met die ene maatregel die je neemt. Er zijn dus altijd landen de dupe van wat je doet. Dat probleem heb je niet als ieder soeverein land zijn eigen munt heeft, en ook baas is is eigen land. Dan kan een regering een land sturen, en al het geld wat er besachikbaar is kan dat soevereine land inzetten voor de doelen die dat land goed acht. Als je nu kijkt naar de miljardenverslindende EU... Zowel Zweden als Nederöland betalen massa's geld in dit bodemloze vat... en wat krijg je er voor terug? juist, ja, NIETS!

Heel dat EU-gedoe met een zogenaamde eenheidsmunt is de grootste fout van de afgelopen 20 jaar! Ik hoop dat de boel echt heel snel zo onhoudbaar zal worden dat de politici het eindelijk ook gaan inzien. Nu willen ze het uiteraard nog niet zien, omdat ze aan alle kanten geld toegeworpen krijgen en er bovendien vrijwel geen belasting over blijken te betalen....

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil de Gulden terug, en zo snel mogelijk uit de EU!

1 Munt voor een aantal diverse landen is gekkenwerk. Je kan gewoon geen goed monetair beleid voeren, omdat je altijd voor de ene groep goed en voor de anderee groep slecht zal doen met die ene maatregel die je neemt. Er zijn dus altijd landen de dupe van wat je doet. Dat probleem heb je niet als ieder soeverein land zijn eigen munt heeft, en ook baas is is eigen land. Dan kan een regering een land sturen, en al het geld wat er besachikbaar is kan dat soevereine land inzetten voor de doelen die dat land goed acht. Als je nu kijkt naar de miljardenverslindende EU... Zowel Zweden als Nederöland betalen massa's geld in dit bodemloze vat... en wat krijg je er voor terug? juist, ja, NIETS!

Heel dat EU-gedoe met een zogenaamde eenheidsmunt is de grootste fout van de afgelopen 20 jaar! Ik hoop dat de boel echt heel snel zo onhoudbaar zal worden dat de politici het eindelijk ook gaan inzien. Nu willen ze het uiteraard nog niet zien, omdat ze aan alle kanten geld toegeworpen krijgen en er bovendien vrijwel geen belasting over blijken te betalen....

 

Dus oplossing is nu eens eindelijk stoppen met onzinnige patrionistische gedachten om uit de middeleeuwen stammende feodalistische staten in stand te houden en gewoon 1 taal, 1 munt, 1 beleid, 1 regering over heel Europa. Bij voorkeur het Midden-Oosten inlijven en delen van Azie (zoals b.v. Rusland en Turkije).

 

Dan pas zal de Euro gaan werken. Je hebt helemaal gelijk. 1 munt voor diverse landen is gekkenwerk.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

gewoon 1 taal,

 

Ik zie het eerste onoplosbare probleem al opdoemen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pukje het geld word door de hoge inkomens opgepot en in andere werelddelen uitgegeven.

Het zijn scheefwoners en scheefrijders waar je niet veel beter van word, het geld verdwijnt juist uit onze economie.

aangepast door leo1949

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je harder werkt, moeilijker werkt doet, veel grotere risico's loopt, door jou inzet ook andere mensen aan het werk houdt en daar als beloning ook nog eens meer belasting voor mag betalen, waarom zou jij dan voor die pot jam in de supermarkt 5 euro moeten betalen terwijl de buurman daar maar 3 euro voor betaald?

Want daar wordt hier dus gewoon over gesproken, immers het geld moet eerlijker verdeeld worden maar hoe eerlijk is eerlijk?

 

Is het eerlijk dat de buurman die aan de overkant in de rijtjes woning woont, die 20 uur werken meer dan genoeg vindt (omdat hij ook nog wat vrije tijd wil hebben), mbv. huursubsidie, aanvullende uitkering en wat al niet meer aan extra's die pot jam voor 3 euro kan kopen terwijl jij 's morgen om 7 uur al in je auto zit om om 8.00 uur op het werk te zijn daar de hele dag druk bezig bent, pas na zessen weer thuis bent, in de avonduren nog een cursus volgt en nog het nodige vrijwilligerswerk verzet voor de school en/of de sportclub van de kinderen en daar 5 euro voor moet betalen omdat je toch al zo veel verdient?

 

Is het eerlijk dat iemand die door hard werken wat meer gaat verdienen vervolgens zijn huis wordt uitgezet en maar een duurdere woning moet gaan zoeken zodat er niets van zijn extra verdiende geld overblijft?

 

Dat er een rem wordt gezet op vergoedingen in de publieke sector kan ik best inkomen.

Dat je nu een dure studie volgt voor een beroep waar je straks ook flink in gaat verdienen en dat je daar een deel van terug moet betalen lijkt me logisch.

Dat je als je meer verdient ook meer belasting betaald is zuur maar oké dat moet dan maar, (1 tarief voor iedereen zou juist veel eerlijker zijn)

Waarom moet iemand uit zijn "goedkope" woning als hij/zij zich daar prettig in voelt en naar rato toch vaak al een stuk meer voor betaald omdat hij/zij niet gebruik kan maken van extra steunfondsen?

Woont degene die wat meer verdient in een "goedkope" woning scheef of woont juist degene die in een "goedkope" woning woont en het eigenlijk niet eens kan betalen juist scheef?

 

Maar waarom zou je dan in het ziekenhuis voor dezelfde behandeling meer moeten betalen of zoals ik het vergelijk maakte met de pot jam in de supermarkt 2 euro extra moeten betalen?

 

Omdat je harder werkt, moeilijker werk doet, meer risico loopt en/of ook anderen aan het werk houdt en al meer belasting betaald?

 

Die logica ontgaat me volledig, laat iemand me dat nu eens uit gaan leggen.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Och als je een inkomen heb wat dermate hoog is dat je elk jaar een nieuw huis kan kopen zonder hypotheek te hoeven afsluiten dan is er iets goed mis.

Dat geld moeten wij wel met z'n allen opbrengen.

Zo ken ik een scheefrijder die in een dikke SUF door Amsterdam, haarlem en Denhaag crost.

De stank van deze SUF-s mag ik inademen!!

Laten ze dat maar in Amstelveen, Bloemendaal of Wassenaar doen.

Wegenbelasting betalen ze ook niet voor die dingen want ze zetten om de 5 jaar een nieuwe hut op het oude chassis

Deze vent rijd al zo'n 35 tot 40 jaar op deze manier.

Van mij mag er een kleptocratentax komen zodat ze ook meebetalen aan de crissis.

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik neem aan dat hij zijn geld niet bij elkaar steelt dus hoe kom je er bij dat wij dat geld met z'n allen op moeten brengen want ik kan me niet voorstelen dat iemand die in dienst is van de overheid zich met dit soort zaken in kan laten?

Als hij er gewoon eerlijk voor werkt zal hij nooit zoveel geld alleen kunnen verdienen en heeft hij een hele ploeg mensen aan het werk, mensen die allemaal afhankelijk zijn van zijn geld en zijn manier van werken om geld te verdienen.

 

Ik ben het met je eens dat iemand die zo voordurend op het randje leeft van wat is toegestaan een duwtje nodig heeft om over de rand te vallen, maar je noemt nu een van de excessen en hoeveel zijn er daar van?

En omdat die paar er zijn moet de rest die er wel eerlijk en knetterhard voor werkt en hierdoor maar iets boven het maaiveld uitkomt meteen maar flink betalen?

 

Daarnaast wat denk je dat het kost om een nieuwe koets op een oud chassis te zetten?

Als hij dat zou doen om maar geen wegenbelasting te hoeven betalen is het wel een enorm rund want voor de grootste zwaarste auto betaal je maximaal €. 5.862 per jaar aan wegenbelasting in de provincie noord holland en voor een slordige 30.000 euro kun je geen super de luxe nieuw koetswerk op een oud chassis zetten.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach Gulden of Euro wat maakt het uit we worden toch wel een poot uitgedraaid.

Ik krijg per maand 2150 Euro heb een huur huis,een vrouw en 4 kids een vet pot is het niet.

Bruto zit ik op 43800 per jaar.

Als die plannen doorgaan wat de huur betreft ga ik maar minder werken.

Dus Euro of Gulden, geen verschil.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, alles wordt goedkoper... onder welke steen heb je dan al die jaren doorgebracht?

Dat heb ik maar eenmaal meegemaakt dat was toen de euro ingevoerd werd in mijn studietijd.

Mijn schuld werd ineens meer dan gehalveerd en alle winkelprijzen waren ook ineens meer dan gehalveerd.

Nou het was allemaal van korte duur helaas ;)

 

Tering naar de nering zetten. Ik koop ook geen dreambox als ik maar nauwlijks geld heb liggen voor een XP1000 ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...