Tonskidutch Geplaatst: 14 februari 2013 Geplaatst: 14 februari 2013 lijkt me ook Gerard 76, maar schulden maken is ook uitgeven wat je niet hebt. een rare constructie die economie. Compulsion Röyksopp
pukje Geplaatst: 14 februari 2013 Geplaatst: 14 februari 2013 (aangepast) tja bezuinigen is rem op economie je moet eerst zaaien voordat je kan oogsten als je het zaadgoed verkocht hebt ben je de klos 14 februari 2013 aangepast door pukje
theparasol Geplaatst: 15 februari 2013 Geplaatst: 15 februari 2013 Ik lees net bericht dat zaaigoed al wat eerste rendement opbrengt... Schrok er van, dat soort berichten verwacht je toch niet
waterpas Geplaatst: 15 februari 2013 Geplaatst: 15 februari 2013 (aangepast) Zaadgoed verkocht en dan de klos? pukje, als je het zaadslecht hebtverkocht ben je de klos! (zaaigoed) Als je de kreupele info op dezemanier verzameld en hier plaatst is er geen discussie meer mogelijk. Als je je Nederlands zo gebruikt kun je hier van alles neerzetten. 15 februari 2013 aangepast door waterpas In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.
ronaldsl Geplaatst: 15 februari 2013 Geplaatst: 15 februari 2013 Ik zou me hier in deze discussie niet meer bemoeien.......... Maar Pukje........wat is er met jou aan de hand ?
pukje Geplaatst: 15 februari 2013 Geplaatst: 15 februari 2013 hahahahaha leuk wat 1 lettertjes kan maken sorry dat ik geslapen heb slapen zaadgoed :=)
pukje Geplaatst: 23 februari 2013 Geplaatst: 23 februari 2013 Het ziet er na uit dat Nederland nu ook bij de armste landen van de EU zit. De eu heeft geen bezwaar dat nederland boven de norm schulden mag maken waardoor geen bezuiningen meer nodig zijn en kan gaan zaaien bij de bevolking (meer geld meer verkoop meer omzet meer werk bij bedrijven goed voor economie) Duitsland heeft het zelfde voor 2,5 jaar gedaan .
theparasol Geplaatst: 23 februari 2013 Geplaatst: 23 februari 2013 Right Pukje, mooi voorbeeld van 1+1 = 10
pukje Geplaatst: 23 februari 2013 Geplaatst: 23 februari 2013 Right Pukje, mooi voorbeeld van 1+1 = 10 je hebt bijna gelijk 1 euro + 9 euro schuld = 10 euro realiteit is zo
theparasol Geplaatst: 23 februari 2013 Geplaatst: 23 februari 2013 Tijd om van 1 euro weer 1 euro te maken. Met dank aan alle euro landen die de euro omarmt hebben door te frauderen met hun huishoudboekje en die incompetente onderzoekers die dit niet doorzien hebben.
pukje Geplaatst: 23 februari 2013 Geplaatst: 23 februari 2013 hoe kan je van 1 euro 1 euro maken het is nog nooit zo geweest euro is een bedacht naampje waar geen tegenwaarde aan vast hangt. Op de beurs wordt wel een waarde eraan gezet
satcat Geplaatst: 23 februari 2013 Geplaatst: 23 februari 2013 Ik stel voor dat jullie allebei het krantenartikel over de 3% overschrijding nog eens overnieuw lezen.
theparasol Geplaatst: 23 februari 2013 Geplaatst: 23 februari 2013 Lees al jaren geen kranten meer. De krant, de krant... het leugenblad van het land
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen