Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb nu een aantal dagen de xtrend et9000 in gebruik ,dat is toch wel even wennen na jaren een homecast 9000 hebben gebruikt

Ik heb een probleem met rtlxl en youtube als ik die plugin opstart dan loopt de et9000 vast en komt er een reboot

Ik heb de xtrend net gekocht en twijfel nu of het wel een benelux versie is,is dat op een of andere manier te controlleren

De reciever doet het ook niet met openuitzendinggemist verder heb ik et portal,weblinks,et webbrowser geinstalleerd.

Alle hulp wordt gewaardeerd

Gr Jeroen

Geplaatst:

Even niet teveel tegelijk willen installeren.

Vraag: welke image heb je geinstalleerd? Of zit er nog het standaard op? Openpli 3.0 is aan te bevelen.

Benelux uitvoering controleer je tijdens het opstarten (booten) dan moet je het Silverline logo kort in beeld zien.

Uitzendinggemist plugin zit ook RTLXL in. Met alleen de plugin RTLXL loopt de box vast. Die moet er weer af.

Geplaatst:

De gewone et9000 dus niet de 9200 9100 en 9500 deze hebben wel benelux versie maar de eerste dus de gewone et9000 heeft dat niet. en is ook niet nodig want daar werkt alles op.

De Groeten Van Cobus R
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC)  / MaXytec Multibox (Fallback)
Ziggo kabel (FTA)

Geplaatst:

Even niet teveel tegelijk willen installeren.

Vraag: welke image heb je geinstalleerd? Of zit er nog het standaard op? Openpli 3.0 is aan te bevelen.

Benelux uitvoering controleer je tijdens het opstarten (booten) dan moet je het Silverline logo kort in beeld zien.

Uitzendinggemist plugin zit ook RTLXL in. Met alleen de plugin RTLXL loopt de box vast. Die moet er weer af.

hoe ziet dat nu precies uit dat silverline logo ?? ik heb bijvoorbeeld een 9200,wanneer ik opstart staat er "Xtrend the gateway for smart linux tv ". als ik kijk bij info (openpli3.0) staat er vrolijk et9000 ,op het klepje voor op de ontvanger staat netjes et9200,wanneer ik de reciever open maak is er een typenummer met stift veranderd in 9200....de elco's zijn wel de 105 graden en niet de 85 graden celsiuis zoals bij de 9000.

btw de rode knop werkt wel op hbbtv zenders.

live long and prosper !

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb nu openpli 3.0 opnieuw geinstalleerd en openuitzending gemist geinstaleerd maar rtlxl werkt niet (de rtlxl plugin verwijderd)

Als het filmpje moet gaan afspelen dan blijft het beeld zwart.

Moet ik er nog iets bij installeren.

Mvg Jeroen

• 3 weken later...
Geplaatst:

Bedankt voor alle reactie`s

Maar de oplossing is eigenlijk heel simpel ,hbbtv en openuitzendinggemist werkte allebei niet

Ik heb de dns server ingevuld van mijn provider ,eerst stonden die op het ip-nummer van het modem

En nu werkt het prima.

Mvg wingman

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...